در پیامی؛

سرلشکر باقری: سردار «خرّم» عمر خود را در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی صرف کرد

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی با تسلیت درگذشت سردار «زین‌العابدین رضوی خرّم» تأکید کرد: مجاهدت‌های این مدیر انقلابی و دلسوز در یاد و حافظه مردم قدرشناس ایران اسلامی به یادگار خواهد ماند.
کد خبر: ۶۴۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰ - 20January 2024

سرلشکر باقری: مجاهدت‌های سردار خرم در حافظه مردم ایران به یادگار خواهد ماندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی درگذشت سردار «زین‌العابدین رضوی خرّم» استاندار فقید آذربایجان شرقی و از یادگاران دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:‌

بسم الله الرحمن الرحیم

خانواده محترم سردار زین‌العابدین رضوی خرم

با سلام؛

خبر درگذشت برادر عزیزم سردار زین‌العابدین رضوی خرم استاندار فقید آذربایجان شرقی که عمر خود را در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی صرف کرد، بسیار تأثرانگیز بود.

بدون تردید مجاهدت‌های این مدیر انقلابی و دلسوز و از یادگاران دوران دفاع مقدس به رغم بیماری و جراحات ناشی از آثار جانبازی که تا آخرین روز‌های شریف عمر خود به عنوان رزمنده پرتلاش در عرصه پیشرفت و سازندگی کشور و پاسداری از آرمان‌های انقلاب در خدمت نظام و رهبری بود در یاد و حافظه مردم قدرشناس ایران اسلامی به یادگار خواهد ماند.

اینجانب با ارج نهادن به خدمات صادقانه آن مرحوم مصیبت وارده را به آحاد مردم آذربایجان شرقی و تاریخ‌ساز تبریز و خانواده مکرم ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با همرزمان شهیدش و برای سایر داغ‌دیدگان معزز صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌نمایم.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار