یادداشت/ سردار عبدالرضا مرادحاجتی

پاسخ‌های محکم‌تری در راه است، باذن الله

ایران اسلامی که بارها اعلام کرده قصد ندارد دامنه این جنگ گسترده شود اما دست از مصلحت برداشت و احساس کرد وقت سیلی زدن دیگری به صورت آمریکا، اسرائیل و انگلیس است.
کد خبر: ۶۴۵۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸ - 16January 2024

پاسخ‌های محکم‌تری در راه است، باذن اللهگروه استان‌های دفاع‌پرس- سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان؛ این روزها افکار عمومی دنیا متوجه اتفاقات ناخوشایند و جنایات صورت گرفته در سرزمین فلسطین و نوار غزه است. 

رژیم اشغالگر که با حمایت و پشتیبانی مستقیم آمریکا و بسیاری کشورهای غربی نتوانست به اهداف خود در منطقه برسد و شاهد هجمه فراوان و خروش خشم ملت‌ها علیه مواضع خود شد، دست به دامان آمریکا و انگلیس برد تا حواس جهانیان را به نقطه دیگری پرت کند و این شد که این قدرت‌های پوشالی و سرگردان به یمن حمله ور شوند و خود را در باتلاقی دیگر فرو برند.

در این میان باز هم رژیم کودک‌کش غاصب اسرائیل در محاسبات خود اشتباه کرد و منازل مسکونی و مقرهای چندین فرمانده محور مقاومت از جمله سردار شهید «سید رضی موسوی» را مورد حمله قرار داد و آن‌ها را به شهادت رساند.

ایران اسلامی که بارها اعلام کرده قصد ندارد دامنه این جنگ گسترده شود اما دست از مصلحت برداشت و احساس کرد وقت سیلی زدن دیگری به صورت آمریکا، اسرائیل و انگلیس است و به همین منظور بامداد امروز مقر تروریستی موساد در اربیل عراق که مستحکم‌ترین مقر جاسوسی آن‌ها در منطقه بود را موشک باران کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها کلامی از فرمان و امر فرماندهی کل قوا را عملی کرد و پایگاه دیگری از موساد در خاک سوریه را منهدم کرد تا نشان دهد که کشورهای دیگر تحت هیچ شرایطی حق عبور از خط قرمزهای امنیتی ایران و جبهه مقاومت را در منطقه ندارند.

این‌ عملیات‌های موشکی تنها یک سیلی از شیوه ادب کردن قدرت‌هایی است که تنها هنرشان کشتن کودکان معصوم در غزه است و البته یادمان نرود که پاسخ‌های محکم تری در راه است، باذن الله.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار