با حضور حداکثری مردم؛

پیکر پاک یک لاله بی‌نشان دفاع مقدس در اهواز تشییع می‌شود

با حضور اقشار مختلف مردم اهواز، پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در دیار سردار سرلشکر شهید «علی هاشمی» تشییع و خاکسپاری می‌شود.
کد خبر: ۶۴۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ - 14January 2024

پیکر پاک یک لاله بی‌نشان دفاع مقدس در اهواز تشییع می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، با حضور اقشار مختلف مردم اهواز، پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در دیار سردار سرلشکر شهید «علی هاشمی» تشییع و خاکسپاری می‌شود.

آیین تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام فردا (دوشنبه 25 دی‌) همزمان با سالروز شهادت مظلومانه حضرت امام هادی(ع) از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود که خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان، یادگاران و  رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان در این مراسم حضور می‌یابند.

پیکر پاک این لاله بی‌نشان از مسجد النبی(ص) کوی شهید باهنر شهر اهواز تا پارک صداقت تشییع می‌شود و مردم این دیار با این فرزند دوران حماسه و ایثار وداع می‌کنند.

این شهید گمنام یکی از 14 لاله بی‌نشانی است که همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در اهواز تشییع شدند و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در 14 نقطه از استان شهیدپرور خوزستان آرام گرفتند.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز ضمن بازدید و بررسی یادمان شهید گمنام در پارک صداقت باهنر و برنامه ریزی جهت تشییع و تدفین این شهید از عموم مردم ولایت مدار و شهید پرور اهواز دعوت کرد تا در آئین تشییع و تدفین این شهید خوشنام وطن حضور یابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها