فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

تعامل گروه‌های مقاومت از دستاوردهای مکتب سلیمانی است

سردار «باقری» گفت: تعامل گروه‌های مقاومت یکی از دستاوردهای مکتب سلیمانی است، کمااینکه پس از حادثه کرمان نیز شاهد حضور بیشتر زائران بر مزار این شهید عزیز بودیم.
کد خبر: ۶۴۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵ - 13January 2024

تعامل گروه‌های مقاومت از دستاوردهای مکتب سلیمانی است

به گزارش دفاع‌پرس از لرستان، سردار «نعمت اله باقری» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز (شنبه) در  همایش چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: تعامل گروه‌های مقاومت یکی از دستاوردهای مکتب سلیمانی است، کمااینکه پس از حادثه کرمان نیز شاهد حضور بیشتر زائران بر مزار این شهید عزیز بودیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سردار دل‌ها و جهاد با نفس و جهاد با دشمن این شهید بزرگ افزود: ایمان، اخلاص، ولایت‌مداری، مردم‌داری، مبارزه با استکبار و توجه به جایگاه انسانیت شهید سلیمانی موجب شد که رهبر انقلاب از سردار دل‌ها به عنوان یک مکتب یاد کردند.

وی با اشاره به اثرگذاری بالای انتقال ویژگی‌های مکتب شهید سلیمانی در قالب تولیدات هنری، افزود: هنرمندان با تولید آثار فاخر و ارزشمند می‌توانند مفاهیم مکتب سلیمانی را به جامعه نشان دهند.

سردار باقری ادامه داد: ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی همچون اخلاص ایشان موجب شد که دل‌ها در داخل و خارج از مرزهای جمهوری اسلامی به سمت شهید سرازیر شود.

وی جدا کردن مردم از صف انقلاب و ولایت را از جمله کارهای دشمنان برشمرد و گفت: با این وجود با هدایت‌های امامین انقلاب موجب گذر از روزهای سخت شده است.

 سردار باقری گفت: امروز دشمنان زخم‌خورده از شهید سلیمانی و یارانش و کسانی که از مکتب شهید در منطقه دست گرفته‌اند، اقدام به ترور زنان و فرزندان در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها می‌زنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تاکید کرد: امروز باید نقش ولایت را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بیان کرد.

باقری با اشاره به ویژگی مردم‌داری و توجه به مردم شهید سلیمانی، افزود: همه شاهد حضور شهید سلیمانی علی‌رغم فعالیت‌های برون مرزی در کنار همه مردم از جمله مردم خوزستان، سیستان، کرمان و لرستان بودیم، کمااینکه امروز مردم به مدیران و فرماندهانی همچون شهید سلیمانی نیازمند هستند.

وی با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: تمام تلاش دشمن کاهش مشارکت در انتخابات است لذا جامعه هنری باید در راستای مؤلفه‌های راهبردی مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار