حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه بروجرد:

مجلس به افراد متعهد و متخصص نیازمند است

حجت‌الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی به افراد متعهد، متخصص و دغدغه مند نیاز دارد گفت: افرادی که داوطلب نمایندگی هستند باید به دور از حرف و شعار اهل تدبیر، سیاست گذاری و آگاه به حل مسایل باشند.
کد خبر: ۶۴۴۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴ - 12January 2024

مجلس به افراد متعهد و متخصص نیازمند است

به گزارش دفاع‌پرس از لرستان، حجت الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد در جمع نمازگزاران این هفته این شهر اظهار داشت: داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی باید تخصص داشته و افرادی توانمند باشند تا در کمیسیون های تخصصی موثر عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران و نمایندگان نباید سست و بی انگیزه باشند، افزود: داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی باید دغدغه مند بوده، خلاهای قانونی را بشناسند و برای حل آنها اقدام کنند.

امام جمعه بروجرد با تاکید بر حل مشکل کارگران نساجی در این شهرستان بیان کرد: تعدادی از این کارگران چندین ماه حقوق نگرفته اند که باید مشکل آنها حل شود.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: کارخانه نساجی فعال است و مسوولان باید برای حل مشکل کارگران اقدام کنند همچنین ۲ سال اخیر این کارخانه چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده است که این امر باید بازرسی و نظارت شود.

وی خواستار رفع مشکلات کارخانه کاشی جم بروجرد شد و افزود: مردم علاقه مند به نظام و انقلاب هستند اما مدیران هم باید به حل مشکلات شهروندان و قشر ضعیف کارگر توجه کنند.

حجت الاسلام حسینی همچنین با اشاره به حمله آمریکا به یمن نیز گفت: در این حمله پنج نفر شهید و تعدادی زخمی شدند اما شیرمردان یمنی بی درنگ پاسخ آنها را دادند و ناوهای آمریکا و انگلیس را در دریای سرخ به آتش کشاندند.

وی اضافه کرد: مردم ما نیز عاشق شهادت هستند و اگر مقام معظم رهبری دستور بدهند بسیاری از آنها حاضرند از جان خود بگذرند.

نمازگزاران جمعه این هفته بروجرد در پایان اقامه نماز تجمع کردند و شعارهایی در حمایت از مردم یمن و محکوم کردن آمریکا و «اسراییل» سر دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار