در مراسم تشییع شهیده حادثه تروریستی کرمان؛

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها: شهادت راه درست را به ما نشان می‌دهد/ شهیده فائزه رحیمی تبدیل به معلمی برای همگان شد

حجت‌الاسلام رستمی با بیان اینکه شهادت راه درست را به ما نشان می‌دهد، گفت: مرگ بر منافق، یک پیام و حرکت دارد. اجازه ندهید راه این شهیده گم شود و مسیر را غبارآلود کنند.
کد خبر: ۶۴۳۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱ - 06January 2024

شهیده فائزه رحیمی تبدیل به معلم برای همگان شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین «مصطفی رستمی» رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها امروز در مراسم وداع با پیکر اولین شهیده تربیت‌معلم، فائزه رحیمی اظهار داشت: در روز ویژه و مراسم خاص و برنامه متفاوتی در جمع معلمان حال و آینده نسل تمدن‌ساز و آینده‌ساز کشورمان هستیم.

وی ادامه داد: در این روز‌ها باید مراسم گرامیداشت مقام زن و تکریم و تبریک مقام والای زنان و دختران باید برگزار می‌شد، اما امروز دوستان و یاران این شهیده، منتظر آخرین حضور ظاهری او در جمع خودشان و وداع با جسم او و قرار و وعده با روح پرفتوح او برای قوام دوستی و ارتباط هستند.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها با بیان اینکه امروز میهمان شهیده‌ای هستیم که در روز ولادت حضرت زهرا (س) میهمان ایشان شد، خاطرنشان کرد: این دانشجومعلم شهیده به ظاهر ۲۰ سال سن دارد و می‌خواست در آینده معلم شود، اما امروز تبدیل به یک معلم برای همه ما شد.

حجت‌الاسلام رستمی با قرائت یک دست‌نوشته شهیده فائزه رحیمی گفت: از ۶ دی که به استقبال شهید گمنام رفته بود تا ۱۳ دی که روز مادر بود چه حرفی با خدا گفتی که به این مقام رسیدی؟ همانطور که خودت گفتی شهیدانه باید زندگی کنی و همانطور که دوستانت و خانواده‌ات گفتند، در بین همه کار‌ها معلمی و در بین همه مسیر‌ها حجاب را انتخاب می‌کنی و تفکر توجه و حساسیت به ارزش‌های دینی داری و مسئول هستی و به عنوان مسئول زائران، عازم کرمان شده بودی و خلاصه اینکه شهیدانه زندگی کردی و شهید شدی.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها گفت: دانشجومعلم شهیده، راهگشایی را آغاز کرد. پردیس نسیبه به برکت نام این شهیده، میزبان شهید گمنام خواهد بود و نماد این شهید را خواهد داشت.

وی تصریح کرد: راه شهادت، راه فاصله‌اندازنده بین حق و باطل است و موضوعی است که غل و غش در آن راه ندارد و کسی که شهید می‌شود، تمام دارایی خود را در راه خدا می‌دهد.

حجت‌الاسلام رستمی با بیان اینکه شهادت راه را به ما نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد: مرگ بر منافق، یک پیام و حرکت دارد. اجازه ندهید راه این شهیده گم شود و اجازه ندهید مسیر را غبارآلود کنند.

وی با بیان اینکه بهترین عناصر در تربیت، معلمان هستند، خطاب به دانشجومعلمان گفت: شما شهدای وطن هستید که قرار است سربازان دوره ظهور را آماده کنید و همکلاسی‌های این شهیده باید این راه را ادامه دهند. خوش به حال پدر و مادر این شهیده که چنین گوهری را در دامان خود تربیت کرده و بهترین هدیه را مادر این شهیده دریافت کرده چراکه بهترین دارایی خود را به مادر عالم یعنی حضرت زهرا (س) هدیه کردند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار