طی سخنانی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد: نقش کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس در قالب کتاب تدوین می‌شود

سرهنگ «خواست خدایی» گفت: نقش استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس در قالب کتاب جهت تدریس در دانشگاه‌های استان آماده می‌شود.
کد خبر: ۶۴۲۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷ - 05January 2024

کتاب نقش کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس جهت تدریس در دانشگاه‌ها تدوین می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست هم اندیشی با اساتید و نویسندگان حوزه دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشته است.

سرهنگ خواست خدایی افزود: نقش استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس در قالب کتاب جهت تدریس در دانشگاه‌های استان آماده می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر روی تبیین دفاع مقدس تاکید دارند، گفت: در بیان حقایق و شفاف سازی و تبین واقعی دفاع مقدس، یکی از ظرفیت‌ها درس دفاع مقدس می‌باشد.

وی ابراز داشت: عناوینی تحت عنوان تاریخچه استان کهگیلویه و بویراحمد نقش استان در شکل گیری انقلاب، آرام سازی غائله کردستان، نقش ژاندارمری، هلال احمر، شهربانی، اولین اعزام‌ها به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، نقش زنان استان در دفاع مقدس، نقش عشایر، بمباران مناطق، شهدای والامقام و... در این کتاب ذکر می‌شود.

در ادامه هریک از اعضاء به ارائه دیدگاه‌های خود در خصوص تدوین کتاب نقش استان در قالب درس دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد پرداختند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار