با حضور امیر سرتیپ واحدی برگزار شد؛

تجلیل از ۱۰۰ مادر و همسر شهید نیروی هوایی ارتش به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها

به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، طی مراسمی با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش، ۱۰۰ تن از مادران و همسران شهید نهاجا تجلیل شدند.
کد خبر: ۶۴۲۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸ - 03January 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در آیینی به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، هفته بزرگداشت مقام زن و میلاد حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی با حضور امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش و حجت‌الاسلام «سید احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا از ۱۰۰ نفر از مادران و همسران بزرگوار شهدای والامقام نیروی هوایی ارتش تجلیل شد.

امیر سرتیپ واحدی در این مراسم ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید سردار سید رضی و یاد و خاطره شهدا گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی عملی و بی‌مثال برای مادران و همسران شهداست، مادران و همسرانی که با مشی و الگو گرفتن از این بانوی بزرگ اسلام توانستند برگ زرینی بر تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ثبت کنند.

وی با بیان اینکه مادران و همسران شهدا نقش محوری در انتقال مفاهیم و ارزش‌های اسلامی و انقلابی به نسل‌های بعدی را دارند، خاطرنشان کرد: دشمن در صدد است با انواع جنگ‌های ترکیبی و شناختی به مقام زن لطمه وارد کند و کشور را به ورطه نابودی بکشاند؛ اما باید بداند فرهنگ شهادت در این جامعه و در وجود مادران ایران زمین نهادینه شده است و به فرزندان منتقل می‌شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه مادران و همسران شهدا نقشی کلیدی و راهبردی در مقابله با توطئه‌های دشمن دارند، تصریح کرد: خون شهیدان عامل ماندگاری این نظام اسلامی شده و همه ما مدیون این شهدا هستیم و همیشه باید در مسیر و اهداف شهدا حرکت کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: دعای شما مادران و همسران شهدا در نزد خداوند متعال همواره مورد قبول است چرا که فرزندان و همسران شما در در مکتب فاطمی تربیت یافته اند و این نشان از بصیرت بالا و معرفت شما عزیزان است.

در ادامه، حجت‌الاسلام قاضی، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش نیز با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در برابر آرمان‌های انقلاب اسلامی همچون کوه استوار ایستاده‌اند. گفت: امنیت امروز کشور مدیون فداکاری شهدا و از خودگذشتگی و صبر مادران و همسران آنهاست و ما هرچه داریم به برکت حضور شما مادران و همسران شهداست.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار