فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

حفظ منزلت و جایگاه فرهنگیان سرلوحه همه برنامه‌های بسیج است

سردار «زارع کمالی» تعامل و هم افزایی در مسیر پیشبرد اهداف جهت زمینه سازی تمدن نوین اسلامی را ضروری برشمرد و گفت: حفظ منزلت و جایگاه فرهنگیان سرلوحه همه برنامه‌های بسیج است.
کد خبر: ۶۴۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳ - 03January 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان یزد با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و فرمانده سپاه الغدیر استان یزد و جمعی از مسئولین استانی در یزد برگزار شد.

سردار «زارع کمالی» فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در این مراسم تعامل و هم افزایی در مسیر پیشبرد اهداف جهت زمینه سازی تمدن نوین اسلامی را ضروری برشمرد و گفت: حفظ منزلت و جایگاه فرهنگیان سرلوحه همه برنامه‌های بسیج است.

سردار زارع کمالی اظهار داشت: کارگروه‌های اندیشه ورزی در زمینه‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی در این حوزه تشکیل شود تا بتوانیم در راستای اعتلای فرهنگ اسلامی و قشر زحمتکش و دلسوز فرهنگی قدم بر داریم.

توجه به خانواده به عنوان یکی از ارکان اصلی اجتماع، تأکید به مشارکت حداکثری در انتخابات از دیگر مواردی بود که سردار زارع کمالی به آن اشاره کرد.

«محمدکاظم رحیمی‌نژاد» مدیرکل آموزش و پرورش نیز در این مراسم اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای که به حق توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) نامگذاری شد و در طول ۴۴  سال گذشته نجات دهنده انقلاب و نظام در عرصه‌های مختلف بود.

وی افزود: این شجره طیبه با توجه به شرایط موجود و متناسب با آن قدرت ترکیب و تغییر دارد و هنرمندی فرمانده‌ها هم این است که قدرت رصد بالا داشته باشند و همه تلاشمان را به کار گیریم تا نسلی امیدوار‌تر و دلگرم‌تر نسبت به جامعه و نظام تربیت کنیم.

در پایان این مراسم به پاس زحمات بیش از یک دهه سرهنگ حجت الله «دهقانپور» در مجموعه آموزش و پرورش استان از وی تقدیر و «حسین راسخی» به عنوان رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان یزد منصوب شد.

انهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها