در دیدار با فرماندار گچساران؛

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد: گام برداشتن در مسیر شهیدان والامقام توفیق الهی است

سرهنگ خواست‌خدایی گفت: گام برداشتن در مسیر شهدا والامقام توفیق الهی است، لذا باید تلاش کنیم که با وحدت و همدلی و ایجاد امید، نسبت به ترویج ایثار، شهادت، جهاد و مقاومت به نسل جوان همانند شهیدان عمل کنیم.
کد خبر: ۶۴۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹ - 01January 2024

دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با فرماندار گچسارانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست‌خدایی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با «روانبخش دیهیم خوب» فرماندار شهرستان گچساران در خصوص یادمان شهید گمنام دهستان لیشتر در محل فرمانداری این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سرهنگ پاسدار «سلمان خواست‌خدایی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام به‌ویژه شهدای عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص شهدای گرانقدر شهرستان گچساران، اظهار داشت: رزمندگان استان بویژه شهرستان گچساران نقش بسزایی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشته‎اند و حضورشان در غائله کردستان و دفاع مقدس زبانزد خاص و عام است.

سرهنگ خواست‌خدایی افزود: این شهرستان علاوه بر اینکه مهد پرورش و تربیت امیران، سرداران و شهدای بزرگوار است، افتخار این را دارد که به عنوان قدمگاه شهیدان زنده مانند بقیةالشهدای دفاع‌مقدس سردار بی ادعا «علی فضلی» است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مردم فهیم این شهر توفیق این را داشته‌اند که به‌عنوان معبر حضور رزمندگان در دفاع مقدس جنوب کشور و اولین دروازه استقبال از پیکر مطهر شهدای عزیز را داشته باشند. 

وی بیان داشت: گام برداشتن در مسیر شهدا والامقام توفیق الهی است، لذا باید تلاش کنیم که با وحدت و همدلی و ایجاد امید، نسبت به ترویج ایثار، شهادت، جهاد و مقاومت به نسل جوان همانند شهیدان عمل کنیم.

خواست‌خدایی ادامه داد: ان‌شاء‌الله باتدابیر فرماندار و همکاری همه دستگاه‌ها شاهد توجه ویژه به یادمان شهدای گمنام شهرستان خصوصا یادمان شهیدگمنام در دهستان لیشتر که به فرموده حضرت امام (ره) امامزادگان عشقند، باشیم.

این مسئول عنوان کرد: از هم اکنون سایر مناطق در این شهرستان که درخواست به یاد سپاری شهید گمنام را دارند، باهمکاری هیئت امناء یادمان شهدای گمنام حداقل ۷۰ درصدی از فضاسازی یادمان پیگیری شود تا در آینده شرمنده مردم شهید پرور که مشتاق استقبال از شهدای گمنام هستند، نباشیم.

«روانبخش دیهیم خوب» فرماندار گچساران گفت: باتوجه به روحیه انقلابی مردم و مسئولین این منطقه، ابراز امیدواری کرد که با همکاری مسئولین استان و شهرستان، یادمان دهستان لیشتر را با یاری خداوند پیگیری و سایر نقاط پیشنهادی هم جهت خاکسپاری شهید گمنام طبق دستورالعمل ابلاغی ستادکل نیرو‌های مسلح و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آماده خواهیم کرد. 

‌در پایان این نشست حکم مسئولیت با عنوان رییس هیئت امناء شهدای گمنام و آیین نامه حفظ و نگهداری یادمان‌های عمومی شهدای گمنام به فرماندار شهرستان گچساران تقدیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار