شهید قدس/ مجری شبکه الکوثر:

ملت سوریه بر راه حاج قاسم استوار است

«عباس» گفت: همان راهی که حاج قاسم طی می کرد را طی می‌کنیم؛ ما همه سلیمانی هستیم و نفس حاج قاسم در درون ما است و با افکار و منش حاج قاسم خواهیم بود.
کد خبر: ۶۴۱۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸ - 31December 2023

ملت سوریه بر راه حاج قاسم استوار است

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «علی عباس» مجری شبکه الکوثر، امروز در نشست مقدماتی همایش بین‌المللی مقاومت؛ شهید قدس و غزه با بیان اینکه حاج قاسم از خون و شرف و زمین ما دفاع کرد؛ اظهار داشت: ملت سوریه فراموش نمی کند که حاج قاسم در کنار ارتش عربی مقابل تروریست ایستاد بر سازمان‌های تروریستی زیادی پیروز شدیم.

وی ادامه داد: حقیقتاً جنگ جهانی سوم در کنار نبل‌الزهرا اتفاق افتاد و من خاطره‌ای نقل کنم که حاج قاسم در این جنگ به نقطه‌ای می رسند که خطاب به مردم نبل‌الزهرا می‌گویند خواهران و برادران خیلی نزدیک شدیم؛ چای را آماده کنید، به زودی به شما می رسیم و صبح فردا او با شیرینی ایرانی و چای در نبل‌الزهرا جشن می گیرد.

علی عباس تصریح کرد: نبل الزهرا را حاج قاسم آزاد کرد و امروز پرچم کرمان در نبل‌الزهرا بالا است؛ کرمان شاید قطعه کوچکی از این کره خاکی باشد اما حاج قاسم کرمان را از شهر کوچک و غیر معروف به قطب جهان تبدیل کرد.

وی با اشاره به نقش حاج قاسم در پیروزی مقاومت سوریه بیان کرد: حلب؛ قطب صنعتی در خاورمیانه و به عنوان تولید شناخته می شود که دشمنان نمی‌خواهند این شهر به پیشرفت برسد و برنامه آمریکا و ترکیه و متحدان بهم ریختن سوریه و ضعیف کردن اقتصاد سوریه از طریق حلب بود و اگر سوریه شکست بخورد محور مقاومت شکست می خورد.

مجری شبکه الکوثر تاکید کرد: همان راهی که حاج قاسم طی می کرد را طی می‌کنیم؛ ما همه سلیمانی هستیم و نفس حاج قاسم در درون ما است و با افکار و منش حاج قاسم خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار