پیام اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد به مناسبت حماسه ۹ دی؛

مردم همیشه‌درصحنۀ ایران اسلامی طومار بدخواهان را درهم پیچیدند

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۹ دی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۴۱۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹ - 30December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به مناسبت فرارسیدن یوم الله نهم دی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«من احساس می‌کنم همه تکلیف داریم از هویّت جمعی این کشور و این ملّت دفاع کنیم. کسانی که یک طرف را علیه یک طرف تحریک می‌کنند، کار‌هایی می‌کنند به عنوان طرفداری از یک جهت در حالی که حقیقتاً طرفداری از آن نیست. این‌ها نه از این طرفند نه از آن طرف. هرکس سر کار باشد، اگر نتایج انتخابات غیر از این هم می‌شد، بنده به طور اطمینان می‌توانم عرض بکنم باز این‌جور حوادثی دیده می‌شد؛ باز این حوادث پیش می‌آمد برای اینکه اصلاً آرامش در کشور نباشد. هدف گرفتند امنیت کشور را و آرامش کشور را؛ می‌خواهند این را از بین ببرند.» این جملات بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری مدظلّه‌العالی در دیدار با نمایندگان نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در ۲۶ خردادماه سال ۱۳۸۸ است.

ایشان با بیانات گهربار و حکیمانه‌شان، زنگ خطر را برای بعضی از نامزد‌های معترض به نتایج انتخابات به صدا درآوردند که مواظب باشند تا آب به آسیاب دشمنان نریزند چرا که امنیّت و آرامش کشور را نشانه رفته‌اند.

امّا آنچه در عمل شاهد بودیم چنین نشد و کشور عزیزمان ایران در آن مقطع حسّاس و سرنوشت‌ساز، چندین ماه درگیر التهاب و آشوب شد و به تبع آن خسارت‌ها و ضرر‌های فراوانی در جنبه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی وارد شد که جبران آن‌ها سخت و دشوار بوده و خواهد بود.

مردم فهیم و انقلابی و همیشه‌درصحنۀ ایران اسلامی با حماسۀ عظیم خود در نهم دیماه سال ۱۳۸۸، طومار بدخواهان و دشمنان نظام که کمر همّت به نابودی انقلاب اسلامی ایران بسته بودند را درهم پیچیدند و روز نهم دیماه به عنوان روز بصیرت تا ابد در تقویم جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی ماندگار شد.

ادارۀ‌کل‌حفظ‌آثار و نشر ارزش‌های‌ دفاع‌ مقددس استان‌ یزد ضمن گرامیداشت ایام‌الله نهم دیماه و روز بصیرت و میثاق امّت با ولایت، آرزوی طول عمر و سلامتی برای مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدّظله‌العالی دارد که هرلحظه و هرجا همچون چراغ راهی در مسیر انقلاب اسلامی، آن را از گزند و مکر دشمنان و فتنه‌های عظیم آنان در امان داشته‌اند.

امید که ما هم در پیروی از ایشان، همیشه با بصیرت عمل کنیم و همیشه پشت سر ولایت بمانیم و از آزمون‌های مختلف الهی سربلند بیرون آییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار