قرارگاه فرهنگی با موضوع هفته مقاومت در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد

در راستای اجرای برنامه‌های هفته مقاومت قرارگاه فرهنگی در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد راه‌انداری شد.
کد خبر: ۶۴۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳ - 28December 2023

قرارگاه فرهنگی با موضوع هفته مقاومت در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شدبه گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، نشست هماهنگی قرارگاه فرهنگی امروز (پنجشنبه) با حضور سرهنگ پاسدار «سعید برومند زاده» معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «ایمان خردمند» معاون فرهنگی سپاه فتح و مسئولان اقشار بسیج و حضور فرماندهان نواحی شهرستان‌های استان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «سعید برومند زاده» معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن تشریح اهداف این قرارگاه اظهار داشت: امسال شعار هفته مقاومت به نام «شهید القدس» نامگذاری شده است و برنامه‌های پیش بینی شده برای اجرا در استان باید متناسب با موضوع، هدفمند و حداکثر تاثیری گذاری را در جامعه داشته باشند.

برومند زاده افزود: برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های هفته مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» باید کار قرارگاهی شکل بگیرد و در سطح شهرستان‌ها معاونت‌هایی ذیل این قرارگاه مرکزی تعریف شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: فضای رسانه‌ای و رویداد سازی فرهنگی در سطح رسانه‌های استان از دیگر اقداماتی است که باید در حوزه‌های مختلف سمعی بصری با هدف ذهنیت سازی افکار عمومی شکل گیرد تا علاوه بر غیر تکراری بودن برنامه‌ها از عادی بودن آن‌ها نیز جلوگیری شود.

وی گفت: برنامه‌های فرهنگی هفته مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» باید به شیوه‌ای نو و هدفمند اجرا شود که پیامد محوری و نتیجه گیری در آن‌ها نیز مدنظر قرار گیرد.

برومند زاده بیان کرد: تمرکز مجموعه سپاه و بسیج در هفته مقاومت نباید تنها بر روی یک برنامه‌ی محوری باشد بلکه باید همه اقشار درگیر شوند و به نقش آفرینی بپردازند ضمن اینکه در مدارس و دانشگاه‌ها این برنامه‌ها پررنگ‌تر اجرایی شوند.

وی برون سپاری و مردمی کردن برنامه‌های هفته مقاومت را از دیگر انتظارات برشمرد و تصریح کرد: برنامه‌های این هفته باید تبیین کننده مکتب، نقش و خدمات شهید سلیمانی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار