مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در جمع خبرنگاران تأکید کرد؛

لزوم تقویت تجهیزات پایش و رصد اطلاعاتی فراجا

سرلشکر صفوی بر لزوم تقویت تجهیزات پایش و رصد اطلاعاتی فراجا تأکید کرد.
کد خبر: ۶۴۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲ - 28December 2023

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا: لزوم تقویت تجهیزات پایش و رصد اطلاعاتی فراجا/ یکی از فرایند دشمنان ایجاد ناامنی در کشور است.به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در حاشیه یازدهمین محل انس پیشکسوتان جهاد و مقاومت فراجا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فراجا یکی از بزرگترین ماموریت‌های امنیتی، انتظامی و اقتصادی را برعهده دارد، اظهار داشت: فراجا با اجرای ماموریت‌های خود جلوی قاچاق کالا در مرز‌های زمینی و دریایی می‌گیرد.

سرلشکر صفوی با اشاره به عملیات تروریستی معاندان در راسک و شهادت جمعی از نیروهای فراجا، افزود: طبیعی است که بیگانگان و سازمان‌های اطلاعاتی به دنبال ضربه زدن به فراجا هستند.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: به لطف الهی، اقتدار نیروی انتظامی ما در مرز‌ها و شهر‌ها با اینگونه عملیات‌های بزدلانه خدشه‌دار نخواهد شد و امیدوارم دستگاه‌های مختلف در تقویت نیروی انتظامی مخصوصاً از نظر تجهیزات و رفع مشکلات آن‌ها اقدام کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مسئولان مربوطه، تجهیزات رصد و پایش‌های اطلاعاتی و آمادگی‌های اطلاعاتی و نیروی انسانی را تقویت کنند.

سرلشکر صفوی با تاکید بر اینکه مجلس و دولت باید نیرو‌های مرزبانی و انتظامی مظلوم را تقویت کنند، تصریح کرد: یکی از فرایند‌های دشمنان ایجاد ناامنی در کشور است؛ در مقابل، پاسدار امنیت عمومی نیز مجموعه انتظامی کشور است که باید تقویت شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار