در محفل انس پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت فراجا؛

سردار رادان: تاریخ هیچ‌گاه حاج قاسم را فراموش نخواهد کرد/ مردم در ۹ دی «نه» بزرگی به استکبار جهانی گفتند

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: «۹ دی» روزی است که مردم «نه» بزرگی به استکبار و «بله» قوی همراه با اقتدار به نظام‌ جمهوری اسلامی ایران گفتند.
کد خبر: ۶۴۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵ - 28December 2023

سردار رادان: تاریخ هیچ‌گاه حاج قاسم را فراموش نخواهد کرد/ مردم در ۹ دی «نه» بزرگی به استکبار جهانی دادندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز (پنج‌شنبه) در یازدهمین محفل انس پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت فراجا با بیان اینکه این‌ محفل با مناسبت‌های زیادی درآمیخته شده است، اظهار داشت: به دورانی نزدیک می‌شویم که هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنیم که مرد میدان، حاج قاسم به شهادت رسید.

سردار رادان ادامه داد: سالروز ۹ دی را هم در پیش داریم؛ روزی که مردم «نه» بزرگی به استکبار و «بله» قوی همراه با اقتدار به نظام‌ جمهوری اسلامی ایران گفتند.

فرمانده فراجا سپس با اشاره با شهادت سردار سید رضی موسوی عنوان کرد: ایشان هیچ‌گاه آرامش نداشت و همواره در میدان بود. آخرین بار در سوریه ایشان را دیدم و قرار شد جلسه‌ای در محلی که به شهادت رسید، داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی در میدان حضور پیدا کردند و نامشان در تاریخ ماندگار شد، گفت: همسران این رزمندگان نقش اساسی در این ماندگاری دارند و زمانی که حرف از عملیات‌های سخت می‌زنیم، باید از آشوب‌های دل همسران و مادران رزمندگان هم بگوییم.

سردار رادان اضافه کرد: اگر صحبت از صبر و مقاومت می‌شود، باید از همسران و مادران شهدا بگوییم و امروز همسران شهدا، رزمندگان گمنام هستند.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به دیدار خود با خانواده شهدای راسک خاطرنشان کرد: مادر یکی از شهدا تعریف می‌کرد که «پسرم  می‌گفت من از حضرت ابالفضل العباس (ع) خواستم که شهید شوم تا تو مادر شهید شوی».

وی گفت: امروز حماسه‌ها و ازخودگذشتگی‌ها رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس سینه به سینه به مأموران فراجا منتقل شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار