پیام استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین (س)

 «مهران فاطمی» به مناسبت فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین (س) روز تکریم مادران و همسران شهدا پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۴۰۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹ - 26December 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «مهران فاطمی» استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین (س) روز تکریم مادران و همسران شهدا پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است.

هر کجا سخن از متبرک شدن صحرای کربلا به عطر شهادت و ایثار به میان می‌آید نام بانویی ماجده و بزرگوار که حیات خویش را به صیانت از ولایت و امامت گره زد خوش می‌درخشد او که با نمایش حقیقی توسل الهی و استقامت در برابر شهادت همسر و فرزندان خویش برای ادای دین خود به اسلام در ردیف مادر و همسری فداکار قرار گرفت و حضرت ام البنین (س) را همین بس که علمدار کربلا حضرت عباس (س) را در دامان پرمهر خویش پروراند تا معنای حقیقی عشق، ایمان و برادری در تاریخ ماندگار شود. 

با تسلیت وفات این بانوی بزرگ و ارج نهادن به صبر، خلوص و از خود گذشتگی مادران و همسران شهدای عرصه ایثار و مقاومت به ویژه آن‌ها که با رمز ایمان و بردباری تربیت فرزندان خود در مسیر اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را اولویت دانسته اند؛ بر مقام همراهان و روایت گران تکرار تاریخ در حمایت از ارزش‌های عاشورایی زمان خود درود می‌فرستیم.

لازم است از سوی نهاد‌های فرهنگی و مذهبی الگوی زندگی مادران و همسران شهدا در مسیر جهاد اجتماعی، تحکیم کانون خانواده و تربیت فرزند آن هم در میدان جنگ روایت‌ها و فضای عصر حاضر تبیین و ترویج شود و امید که این نگاه معنوی روشنی بخش اهداف پیش رو در طلیعه گام دوم انقلاب باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها