با صدور پیامی؛

فرمانده نیروی دریایی سپاه سالروز شهادت «محمدجعفر سعیدی» را تسلیت گفت

دریادار پاسدار «تنگسیری» در پیامی سالروز شهادت «محمدجعفر سعیدی» شهید شاخص سال ۱۴۰۲ استان بوشهر را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۴۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰ - 26December 2023

فرمانده نیروی دریایی سپاه سالروز شهادت شهید«سعیدی» راتسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز شهادت سردار «محمدجعفر سعیدی»، پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

« وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ » (سوره آل عمران آیه۱۶۹) «البته نپندارید که شهیدان راه خدا مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و در نزد خدا متنعّم خواهند بود.»

خانواده گرانقدر سردار رشید اسلام شهید محمدجعفر سعیدی «زنده نگه داشتن یاد شهید و شهید پرور، جهاد است.» (امام خامنه‌ای، (مدظله العالی)

شهیدان مظهر ایثار و استقامت هستند. آنها با شهامت و توکلی بی مثال در راه اسلام و پاسداری از وطن در مقابل دشمن ایستادند و از جان خود گذشتند تا انقلاب اسلامی که تازه ریشه دوانده بود پایدار و استوار چون سرو همیشه سبز باقی بماند.

شهید محمد جعفر سعیدی شیر مردی فداکار و مجاهد بود که پیوسته در راه اعتلای اسلام اهتمام می ورزید.

مسلما آرزویش شهادت بود و خداوند متعال او را به آرزویش رساند و انشا الله با شهدای صدر اسلام ،شهدای کربلا و مقتدای همه شهدا حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام محشور خواهد شد.

بدین وسیله اینجانب یاد و خاطره این شهید گرانقدر که حقیقتا الگوی مجسم اخلاص ، شجاعت و انسانیت بود را در سی و هفتمین سالروز عروجش گرامی داشته و از خداوند متعال توفیق تداوم و استمرار خط سرخ شهادت را طلب نموده و ضمن تقدیر و تشکر از خانواده معزز این شهید بزرگوار التماس دعای خیر خصوصا استقامت و پایداری در این مسیر را دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار