حمله سایبری موجب قطع گسترده برق در اراضی اشغالی شد

برخی منابع خبری از حمله سایبری شدید به سیستم توزیع برق در سرزمین‌های اشغالی و خاموشی گسترده در اراضی اشغالی خبر می‌دهند.
کد خبر: ۶۴۰۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰ - 26December 2023

حمله سایبری موجب قطع گسترده برق در اراضی اشغالی شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، برخی رسانه‌های منطقه از حمله سایبری گسترده به سیستم برق اسرائیل و قطع برق در اکثر شهرک‌های فلسطین اشغالی خبر می‌دهند.

بخش‌های وسیعی از تل آویو، هرتسلیا، عسقلان، منطقه «رامات گان» و «رحفوت» در خاموشی فرورفته‌اند.

به نوشته پایگاه عبری «اسراییل الیوم»، با اینکه دلیل و جزییاتی از این قطعی برق گسترده مشخص نیست، اما احتمال حمله سایبری در حال بررسی است.

این وبگاه عبری گزارش داد که در پی خاموشی گسترده مشکوک سیستم برق در سرتاسر اراضی اشغالی، شهرک نشینان اشغالی به ادامه یافتن قطعی برق اعتراض کردند.

شرکت برق رژیم صهیونیستی درباره خاموشی‌های گسترده در سرزمین‌های اشغالی مدعی است: اختلالات گزارش شده توسط مصرف کنندگان در سراسر کشور ناشی از حمله سایبری نیست، بلکه نقص در یک واحد تولیدی است که ۲۵۰ مگاوات برق را تأمین می‌کند.

«سید رضی موسوی»، مستشار ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز دوشنبه در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به زینبیه دمشق، به شهادت رسید.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای با تبریک و تسلیت شهادت سردار شهید سید رضی موسوی در سوریه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد پرداخت.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار