طی سخنانی مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی: دانشجویان در تبیین ابعاد دفاع مقدس نقش آفرینی کنند

سردار سرتیپ دوم پاسدار «وحیدی» گفت: دانشجویان باید در حد توان در تبیین ابعاد دفاع مقدس نقش آفرینی کنند.
کد خبر: ۶۴۰۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱ - 25December 2023

دانشجویان در تبیین ابعاد دفاع مقدس نقش آفرینی کنند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، همایش جهاد تبیین با محوریت «دفاع مقدس» امروز با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی و جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه آفاق در مرکز فرهنگی دفاع مقدس ارومیه برگزار شد.

سردار «وحیدی» در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن، سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مسیحی اظهار داشت: حضرت مسیح رسالت، تولد و عروجش توام با معجزه بود.

وی گفت: دفاع مقدس ابعاد و زوایای مختلفی دارد و تقدس از ابعاد برجسته آن بشمار می‌رود.

سردار وحیدی تاسی به فرهنگ دفاع مقدس را راهگشا و برطرف کننده بسیاری از مشکلات کشور برشمرد و افزود: اگر به مظهر‌های قدرت کشور نگاه کنیم می‌بینیم که فرهنگ دفاع مقدس در آن‌ها جاری است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی اظهار داشت: شما دانشجویان نیز می‌بایست در حد توان در تبیین ابعاد دفاع مقدس نقش آفرینی کنید.

وی اقتدار امروز کشور را نیز از دستاورد‌های دفاع مقدس دانست و گفت: در مجامع بین المللی ۷ مولفه مظهر اقتدار یک کشور است که اقتدار نظامی، اقتصادی، علمی و غیره از جمله آن‌ها محسوب می‌شود، اما در کشور ایران علاوه بر این مولفه‌ها یک قدرت دیگری وجود دارد که آن ائمه اطهار است و معجزاتی که در جبهه‌ها شاهد آن بودیم همه به پشتوانه اعتقاد به ائمه اطهار اتفاق می‌افتاد.

سردار وحیدی با اشاره به موضوع جنگ غزه نیز افزود: پیروز نهایی این جنگ بدون شک ملت فلسطین است چراکه عملیات طوفان القصی خوی درندگی رژیم غاصب اسرائیل را به جهانیان نشان داد و ثابت کرد آن‌هایی که ادعا داشتند چهارمین ارتش قدرتمند دنیا هستند هنوز در شوک عملیات محور مقاومت قرار دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها