مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و نخبگان شاهد و ایثارگر خبر داد؛

خدمات نیروی زمین ارتش برای سربازان نخبه شاهد و ایثارگر

نخبگان ایثارگر با معرفی اداره کل دانش‌پژوهان و نخبگان شاهد و ایثارگر، به ازای انجام طرح پژوهشی مورد نیاز ارتش، از کسر خدمت سربازی برخوردار می‌شوند.
کد خبر: ۶۳۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ - 24December 2023

کسر خدمت سربازی ایثارگران به ازای انجام طرح پژوهشی مورد نیاز ارتشبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین و مشاهده موفقیت‌های عظیم علمی و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جمعی از نخبگان شاهد و ایثارگر به همراه عادل مهری، مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و نخبگان شاهد و ایثارگر با حضور در مرکز شهید زرهرن نزاجا از نزدیک در جریان فعالیت‌های تحقیقاتی، جهاد علمی و توسعه صنعتی در نیروی زمینی محوری ارتش قرار گرفتند.

در این بازدید علمی و تخصصی، نخبگان شاهد و ایثارگر ضمن حضور بر مزار شهید گمنام، به مقام شامخ این شهید عزیز ادای احترام کردند.

طی این بازدید، کارخانجات نصر و فتح، سالن تولید مواد، مرکز ساخت قطعات سالن‌های بازسازی و ساخت ادوات زرهی و تانک و نفربر، سالن‌های تعمیر، بازسازی و ساخت تجهیزات اپتیکی، سالن تولید بیمارستان صحرایی و سالن ساخت و تولید کشنده و تریلر، مورد بازدید نخبگان قرار گرفتند.

همچنین در حاشیه این بازدید و طی جلسه‌ای با حضور مدیرکل نخبگان آجا مقرر شد، نخبگان ایثارگر با معرفی اداره کل دانش پژوهان و نخبگان شاهد و ایثارگر از تسهیلات کسرخدمت به ازای انجام طرح‌های پژوهشی مورد نیاز ارتش، بهره‌مند شوند.

این برنامه، هشتمین بازدید از سری بازدید‌های علمی – تخصصی (راهیان پیشرفت) است که توسط اداره کل دانش پژوهان و نخبگان شاهد و ایثارگر به منظور افزایش حس دلبستگی ملی در چارچوب گفتمان نظام اسلامی و تقویت روحیه و انگیزه‌های دینی و ملی برای خدمت به کشور و نیز کمک به کارآمدی نظام در ایجاد هماهنگی میان سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط با نخبگان شاهد و ایثارگر برنامه‌ریزی و اجرا شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها