صبح امروز برگزار شد؛

جلسه مشترک مجمع مهندسین دفاع مقدس با رئیس و مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

جلسه مشترک مجمع مهندسین دفاع مقدس با رئیس و مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز در ستاد مرکزی راهیان نور برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۵۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ - 31August 2017
جلسه مشترک مجمع مهندسین دفاع مقدس و مسئولان بنیاد حفظ  آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، جلسه مشترک مجمع مهندسین دفاع مقدس با رئیس و مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز در سالن اجتماعات شهید صیاد شیرازی ستاد مرکزی راهیان نور برگزار شد.
 
در این جلسه سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس،‌ مسئولان بنیاد، سردار «حسین باقری»‌ مدیرعامل مجمع مهندسین و اعضای این مجمع به بیان نظرات خود پرداختند.
 
تربیت راویان باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از طریق اساتید،‌ ساخت مستند تلویزیونی مهندسی-رزمی و پخش از شبکه یک و شبکه افق،‌ آشنایی نسل سوم با مهندسی دفاع مقدس، تدوین کتب درسی با موضوع مهندسی دفاع مقدس، تدوین 2 واحد درسی مهندسی نظامی در دانشگاه‌های نظامی، طراحی و تدوین سرفصل‌ها در مقطع کارشناسی ارشد با موضوع مهندسی دفاعی، مطالعات دانشجویی در قالب پایان‌نامه و رساله دکترا و همچنین کسر خدمت با تحقیق در خصوص نقس مهندسی در دفاع مقدس،‌ تدوین کتاب‌هایی در خصوص تخریب و جمع‌آوری اسناد در خصوص نقش مهندسی در دفاع مقدس از موارد مطرح شده در جلسه امروز هستند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها