دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان:

ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید از ظرفیت مردمی استفاده کند

«جباری» با تاکید بر اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید از ظرفیت مردمی استفاده کند، گفت: بزرگترین کمک ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دستگاه قضا، اطلاعات افزایی است.
کد خبر: ۶۳۹۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱ - 19December 2023

ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید از ظرفیت مردمی استفاده کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان «محمد جباری» دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان در ستاد امر به معروف با تاکید بر اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید از ظرفیت مردمی استفاده کند، اظهار داشت: بزرگترین کمک ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دستگاه قضا، اطلاعات افزایی است.

وی افزود: آموزش و پرورش از کلیدی‌ترین حوزه‌ها برای رسوخ دشمن علیه نظام اسلامی و تغییر نگرش و فرهنگ جامعه است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان با تأکید بر اینکه دشمن در حوزه ضدفرهنگی هوشمندانه عمل می‌کند، تصریح کرد: یکی از شگرد‌های شیطان خودضعیف پنداشتن در مقابل حربه‌های دشمن است.

جباری به مسئله بی‌حجابی و کشف حجاب اشاره و آن را در سه گروه دسته‌بندی کرد و گفت: دسته اول افرادی که کشف حجاب می‌کنند از سوی کشور‌های مقدم شبیخون فرهنگی علیه نظام اسلامی خط می‌گیرند.

وی افزود: دسته دومی که اقدام به بی‌حجابی می‌کنند، نقش جهت‌دهی و ارزش‌زدایی ندارند، اما کار آن‌ها از روی تعمد و عقده است، البته اگر چه تعمد آن‌ها غیرعقلانی و غیرمنطقی است، اما خباثت گروه اول را ندارند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان با اشاره به اینکه گروه سوم مردم عادی جامعه هستند که این‌ها فریفته شده و اغلب هم از قشر نوجوان هستند، یادآور شد: در بدبینانه‌ترین حالت ممکن، تنها ۳۰ درصد جامعه اقدام به بی‌حجابی می‌کنند و این‌ها باید دسته‌بندی و دسترسی به آن‌ها تعریف شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار