بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس دفاع مقدس خراسان رضوی به مناسبت سالروز شهادت آیت‌الله مفتح؛

تحکیم وحدت حوزه و دانشگاه تولید علم و تحقق عدالت را رقم می‌زند

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی لازمه تولید علم و پیشرفت کشور و تحقق عدالت را تحکیم وحدت حوزه و دانشگاه دانست.
کد خبر: ۶۳۸۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰ - 18December 2023

تحکیم وحدت حوزه و دانشگاه تولید علم و تحقق عدالت را رقم می‌زندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت سالروز شهادت آیت‌الله «محمد مفتح» که روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای این مناسبت ملی را گرامی داشت.

در این بیانیه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه سالروز شهادت استاد شهید آیت‌الله دکتر محمد مفتح به دست گروهک منحرف فرقان است و اهتمام و توجه حوزویان و دانشگاهیان به رسالت خطیر و وظیفه سنگین و تکلیف بزرگ به عنوان امانتداران ساحت تعلیم و تربیت است که با احسن وجه در ادای این امانت الهی و ساختن جامعه اسلامی نهایت جد و اجتهاد و کوشش را به عمل آورند لذا همکاری این دو نهاد مقدس در راستای تولید علم و پیشرفت کشور و تحقق عدالت امری ضروری است.

با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری خمینی کبیر(ره)، دو قشر مهم روحانی و دانشجو به عنوان افسران فرهنگی و علمی نظام وارد صحنه شدند و خدمات ارزشمندی را در ۴۵ سال گذشته داشته‌اند. وحدت مورد نظر شهید مفتح برگرفته از نظر امام خمینی (ره) بود که اکنون نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی منادی آن است.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی چهل و چهارمین سالگرد شهادت استاد محمد مفتح و شهدایی که جان خود را در راه تحکیم وحدت بین حوزه و دانشگاه فدا کردند را گرامی‌ می‌دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها