معاون امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی:

شهدا ما را برابر حوادث و توطئه‌ها بیمه کردند

حجت الاسلام «شکریان» با بیان اینکه ما هرچه داریم از شهدا است، گفت: شهیدان کشور ما را برابر حوادث و توطئه‌ها بیمه کرده است.
کد خبر: ۶۳۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ - 16December 2023

شهدا ما را برابر حوادث و توطئه‌ها بیمه کردندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «ناصر شکریان» معاون امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی امروز در مراسم وداع با پیکر شهید گمنام دفاع مقدس که در اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شد، با گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های منتظر در عصر غیبت شهادت طلبی است.

وی با اشاره به اینکه مقام شهادت بلند و رفیع است و انسان منتظر آرزوی شهادت طلبی دارد، افزود: حضرت علی (ع) صحنه‌های باارزشی در زندگی داشت، اما هنگام شهادت فرمود به خدای کعبه که رستگار شدم و به فرمایش شهید مطهری، همه خدمتگزاران مدیون شهدا هستند.

این مسئول با عنوان اینکه خداوند از خون شهید نخواهد گذشت، ادامه داد: کسانی که به هر نحوی خون شهید را پایمال کنند، عاقبت به خیر نمی‌شوند و شهدا زنده و جاوید هستند.

حجت الاسلام شکریان با اظهار اینکه ما هرچه داریم از شهدا است، بیان کرد: شهیدان کشور ما را برابر حوادث و توطئه‌ها بیمه کرده است.

معاون امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی با اظهار اینکه هرگونه رزق خود را باید از حضرت فاطمه زهرا (س) بخواهیم، بهره گیری از سیره و منش حضرت زهرا (س) را سبب سعادت دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها