در آیین اختتامیه نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش انقلابی؛

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: در تولید تجهیزات دفاعی از فناوری‌های نوین جهانی برخوردار هستیم/ غربی‌ها امروز نیازمند توانمندی‌های دفاعی ایران هستند

سردار شیرازی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به توانمندی بالایی در حوزه‌های مختلف رسیدیم، گفت: در تولید تجهیزات دفاعی به دستاوردهای چشمگیری رسیدیم و از فناوری‌های نوین جهانی برخوردار هستیم.
کد خبر: ۶۳۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸ - 14December 2023

رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا: در تولید تجهیزات دفاعی از فناوری‌های نوین جهانی برخوردار هستیم/ غربی‌ها امروز نیازمند توانمندی‌های دفاعی ایران هستندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «محمد شیرازی» رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا در آیین اختتامیه نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش انقلابی که صبح امروز (پنج‌شنبه) در ستاد ارتش برگزار شد، اظهار داشت: این نمایشگاه اثربخشی بالایی برای نیروهای مسلح و کشور داشته است.

سردار شیرازی با بیان اینکه پیشرفت‌های زیادی در حوزه تربیت و آموزش نیروی انسانی در نیروهای مسلح داشتیم، ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به توانمندی بالایی در تولید تجهیزات رسیدیم و عمده نیازهای خود را می‌توانیم تامین کنیم.

وی با بیان اینکه ماهیت دشمن در دنیا روشن شده است، گفت: آموزش و تربیت یکی از موضوعات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ما باید با استفاده از تجربیات گرانقدر دفاع مقدس و دانش اساتید بتوانیم جوانان را برای تعالی ایران اسلامی تربیت کنیم.

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) همواره به ما در نیروهای مسلح تاکید دارند که کاری در تراز انقلاب اسلامی انجام دهید و این تراز انقلاب اسلامی بسیار والاست که رسیدن به این نقطه کار آسانی نیست و باید با مجاهدت و تلاش فراوان به آن سمت حرکت کنیم.

سردار شیرازی با بیان اینکه در تولید تجهیزات دفاعی به دستاوردهای چشمگیری رسیدیم و از فناوری‌های نوین جهانی برخوردار هستیم، عنوان کرد: امروز همه این نیازها در داخل کشور تولید می‌شود و امروز غربی‌ها نیازمند توانمندی‌‌های ما و به دنبال دانش و فناوری‌های ما هستند.

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا تربیت و آموزش را یک اصل بسیار مهم دانست و افزود: بحث تربیت در کنار اراده، عقیده و ایمان اصولی است که یک نیروی انسانی را به حدی بالا می برد که می‌تواند تفاوت‌ها را رقم بزنند.

وی تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و ایثارگری ملت به توانمندی رسیده که دنیا و جهانیان به سمت آن می‌آیند و شما می‌بینید که ندای حق‌طلبی ایران در جهان مشتاقان بسیاری دارد و فشارها و محدودیت‌های قدرت‌های استکباری نمی‌تواند مانع گرایش آزادمردان به سوی ندای حق‌طلبی ایران در جهان باشد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار