بازدید امیر سرتیپ الهامی از منطقه پدافند هوایی شمال شرق

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش از بخش‌های مختلف این منطقه پدافندی بازدید کرد.
کد خبر: ۶۳۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹ - 13December 2023

امیر سرتیپ الهامی از منطقه پدافند هوایی شمال شرق بازدید کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش از آمادگی دفاعی و بخش‌های مختلف این منطقه پدافندی بازدید کرد و توان رزمی این منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر سرتیپ الهامی در جریان این بازدید با اشاره به بحث آمادگی دفاعی کشورمان برای مقابله با تهدیدات دشمنان، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران از نگاه فرهنگی و مبانی دینی برای آمادگی دفاعی، خودش را به سطح عالی رسانده است و آمادگی کامل برای هرگونه تهدیدی را دارد.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات نظامی پدافند بومی است، تاکید کرد: پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بحث تجهیزات نظامی به دستاورد و تکنیک‌های خوبی رسیده که عمدتاً نیز ساخت داخل کشور است.

امیر سرتیپ الهامی وحدت و انسجام بین نیرو‌های مسلح را بسیار مهم و ارزشمند دانست و افزود: امروز همگرایی، یکدلی و وحدت بین نیرو‌های مسلح از بالاترین تا پایین‌ترین سطح وجود دارد و این هم افزایی و یکپارچگی مایه افتخار برای نظام است.

وی در پایان از تلاش بی وقفه و شبانه روزی کارکنان در تأمین امنیت آسمان شمال شرق کشور قدردانی و بر حفظ آمادگی و تداوم آموزش‌های لازم تاکید کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار