در مراسم بزرگداشت مقام علمی عزت‌الله عزتی استاد مطرح در حوزه ژئوپلیتیک؛

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح: استاد عزتی با تسلط بر علوم جغرافیایی خدمات بزرگی به کشور ارائه کرده است

امیر سرتیپ نصیرزاده دکتر عزتی را چهره‌ای ماندگار و استادی عالیقدر معرفی کرد و گفت: این استاد دانشمند با تسلط بر علوم جغرافیایی و همچنین بهره‌مندی از اخلاق و رفتار انسانی خدمات بزرگی به کشور در مقاطع گوناگون ارائه کرده است.
کد خبر: ۶۳۷۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹ - 13December 2023

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح: استاد عزتی با تسلط بر علوم جغرافیایی خدمات بزرگی به کشور در مقاطع گوناگون ارائه کرده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در مراسم بزرگداشت مقام علمی «عزت‌الله عزتی» از اساتید مطرح در حوزه ژئوپلیتیک و جغرافیای سیاسی و بنیانگذار ژئواستراتژی در ایران که امروز (چهارشنبه) در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد، اظهار داشت: نکوداشت بزرگان و شخصیت‌ها برای همگان دارای پیام است تا ما تاریخ و مفاخر خود را شناخته و راه و اندیشه آن‌ها را ادامه دهیم.

امیر سرتیپ نصیرزاده افزود: اگر راه بزرگانی همچون دکتر عزت الله عزتی را ادامه دهیم قطعا بزرگترین نکوداشت برای اساتید کشورمان محسوب می‌شود.

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تاکید کرد: دانشجویان از فرصت‌ها استفاده کنند و سابقه علمی و زندگینامه دکتر عزت الله عزتی را مطالعه کرده و از تجربیات اساتید بهره ببرند.

وی در پایان دکتر عزتی را چهره‌ای ماندگار و استادی عالیقدر معرفی کرد و یادآور شد: این استاد دانشمند با تسلط بر علوم جغرافیایی و همچنین بهره‌مندی از اخلاق و رفتار انسانی خدمات بزرگی به کشور در مقاطع گوناگون ارائه کرده و موجب تغییر نگرش دانشجویان خود در عرصه ژئوپلیتیک و ژئواستراتژی شده است؛ به گونه‌ای که افقی جدید پیش روی دانشجویان گشوده شده است.

انتهای پیام/271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار