وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

جایگزینی سلاح «مصاف» با «ژ ۳» در نیرو‌های مسلح/ وزارت دفاع ساخت بالگرد بومی را آغاز کرده است

امیر سرتیپ آشتیانی از اقدامات وزارت دفاع برای ساخت بالگرد بومی خبر داد و گفت: مشغول انجام اقداماتی در این زمینه هستیم.
کد خبر: ۶۳۷۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸ - 13December 2023

وزارت دفاع ساخت بالگرد بومی را آغاز کرده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیأت دولت با اشاره به اقدامات بزرگ در حوزه سامانه‌های پدافندی در وزارت دفاع ‌و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: در مجموع اتفاقاتی که توسط همکاران بنده در وزارتخانه دنبال می‌شود در مسیر ارتقا سامانه‌ها یا سامانه‌های جدیدی است که به مرور رونمایی می‌شوند.

وی افزود: در همه زمینه‌های‌ دفاعی اقدامات بزرگی در حال انجام است؛ اما به دلیل محدودیت‌هایی که داریم به مرور دستاوردها را رونمایی خواهیم کرد. بنابراین کارهای بسیار بزرگی است که دنبال می شود و نمونه‌های آن نظیر تجهیز پهپاد کرار و سامانه مجید و ناوشکن دیلمان بود که در تجهیز پهپاد کرار و سامانه مجید شاهد اقدامی تلفیقی بودیم.

امیر سرتیپ آشتیانی درباره جایگزینی سلاح «مصاف» با «ژ ۳» در نیرو‌های مسلح هم گفت: مصاف یک سلاح پیشرفته ساخت وزارت دفاع است که رفته‌رفته مجموعه‌هایی را به آن تجهیز می‌کنیم.

وزیر دفاع با اشاره به انجام مراحل تست جت آموزشی پیشرفته یاسین، ادامه داد: این محصول یکی از پیشرفته‌ترین جت‌های آموزشی است که خلاء روند آموزشی ما را جبران می‌کند.

وی درباره آخرین اخبار از موشک مافوق صوت هم عنوان کرد: تمام کار‌هایی که در وزارت دفاع دنبال می‌شود در مسیری است که یا سامانه‌ها را ارتقا بخشد، یا تلفیقی کار کند یا سامانه‌های جدیدی را تعریف و تولید کند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار