دعوت نماینده ولی فقیه در خوزستان از مردم جهت حضور در تشییع شهدا

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: ویژه برنامه تجمع باشکوه عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) همراه با تشییع شهدای گمنام در تاریخ ۲۶ آذرماه ۱۴۰۲ در اهواز برگزار می‌شود که می‌طلبد همگی حضور پرشور داشته باشند.
کد خبر: ۶۳۷۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸ - 12December 2023

دعوت نماینده ولی فقیه در خوزستان از مردم جهت حضور در تشییع شهدابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سید عبدالنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز صبح امروز ضمن دیدار با سادات اهواز اظهار داشت: ویژه برنامه تجمع باشکوه عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) همراه با تشییع شهدای گمنام در تاریخ ۲۶ آذرماه در اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: استان خوزستان هم به لحاظ ظرفیت‌های مادی و هم ظرفیت‌های معنوی بی‌بدیل است که یکی از آنها حضور سادات بزرگوار است که در گوشه گوشه این استان حضور دارند.

امام جمعه اهواز ادامه داد: این ظرفیت در استان خوزستان باید به گونه‌ای مورد استفاده قرار گیرد که مورد رضایت خداوند متعال واقع شود.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد عنوان کرد: حداقل استفاده از ظرفیت سادات حضور پرشکوه جمعیت در مناسبت‌های دینی است که یکی از این مناسبت‌ها اجتماع بزرگ فاطمیون در اهواز است که سردمداران آن سادات هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ویژه برنامه تجمع باشکوه عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) همراه با تشییع شهدای گمنام در تاریخ ۲۶ آذرماه ۱۴۰۲ در اهواز برگزار می‌شود که می‌طلبد همگی حضور پرشور داشته باشند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار