نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

تبلیغ و ترویج رعایت حجاب و عفاف ضروری است

ماموستا «رستمی» تبلیغ و ترویج رعایت حجاب و عفاف را ضروری دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر دو مقوله بسیار مهم و نیازمند معرفی به جامعه هستند.
کد خبر: ۶۳۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ - 11December 2023

تبلیغ و ترویج رعایت حجاب و عفاف ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «فایق رستمی» نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: اگر جلوی فساد گرفته نشود، همه ما غرق می‌شویم. گرچه کوتاهی و مشکلاتی در بخش‌های مختلف وجود دارد، اما باید مبلغان دستاورد‌ها را معرفی کنند.

وی تبلیغ و ترویج رعایت حجاب و عفاف را ضروری دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر دو مقوله بسیار مهم و نیازمند معرفی به جامعه هستند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همه چیز با خشونت حل نمی‌شود همانگونه که دین اسلام نیز در زمان بی‌بندوباری و بی‌اخلاقی با اخلاق‌مداری و دعوت مردم به راه راست گسترش یافت، تصریح کرد: دایره امر به معروف و نهی از منگر هنوز واسع نشده و باید از ظرفیت افراد‌های آگاه همچون علما در این ستاد استفاده شود.

وی نقش علما را در ترویج عفاف و حجاب بسیار مهم ذکر کرد و افزود: علما هستند که مردم را به همه مناسبت‌ها دعوت می‌کنند، صداوسیما باید با حضور ماموستایان این مسائل مهم را تبیین کنند.

ماموستا رستمی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را تضمین‌کننده امنیت اجتماعی دانست و بیان کرد: باید مسائل کنونی در جامعه ریشه‌یابی شود که چرا وضعیت این‌گونه شده است.

وی اظهار کرد: ایجاد آرامش روانی در افراد جامعه، حفظ نیروی کار و مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب از جمله آثار و فواید حجاب اسلامی در تحقق امنیت اجتماعی به شمار می‌رود.

منتخب مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: دعوت مردم عقلانیت، حکمت و درایت می‌خواهد و نباید به‌خاطر رسیدن به اهداف، راز مردم را فاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار