طی نشستی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی: جامعه‌ای که یاد شهدا در آن رواج داشته باشد با شکست مواجه نمی‌شود

سرهنگ الهی راد گفت: تشییع شهدای گمنام، تجدید پیمان با ایثار و از خود گذشتگی شهداست و حضور شهدای گمنام باعث می‌شود که یاد و نام شهدا در جامعه رواج پیدا کند و مسئله شهادت در جامعه ماندگار شود. چنین جامعه‌ای هیچ وقت با شکست مواجه نخواهد شد.
کد خبر: ۶۳۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶ - 09December 2023

جامعه‌ای که یاد و نام شهدا در آن رواج داشته باشد، هیچ وقت با شکست مواجه نخواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان‌ شمالی، سرهنگ پاسدار «مهدی الهی راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در جلسه ستاد استانی بزرگداشت شهدای گمنام اظهار داشت: تشییع شهدای گمنام، تجدید پیمان با ایثار و از خود گذشتگی شهداست و حضور شهدای گمنام باعث می‌شود که یاد و نام شهدا در جامعه رواج پیدا کند و مسئله شهادت در جامعه ماندگار شود. چنین جامعه‌ای هیچ وقت با شکست مواجه نخواهد شد.

سرهنگ الهی راد در ادامه با اشاره به اینکه بزرگداشت شهدا در حقیقت استمرار حرکت جهادی آن‌ها در دفاع از اسلام و انقلاب و آزادی همه ملت‌ها است، افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز امروزه برای همه یک تکلیف بوده و به عنوان یک نیاز اساسی و حیاتی مطرح است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی با تأکید بر اینکه قطعاً حضور شهدای گمنام در سطح جامعه باعث گسترش معرفت و بصیرت می‌شود، تصریح کرد: استان خراسان شمالی مفتخر است که از تاریخ ۱۹ آذرماه تا سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) میزبان پیکر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس باشد.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری مراسمات استقبال، شب وداع و تشییع در تمامی شهرستان‌های استان انجام شده است، گفت: انتظار است آحاد مردم، همه دستگاه‌های اجرایی و هیئات مذهبی و مردمی نسبت به اطلاع رسانی، فضاسازی، حضور در مراسمات و انجام برنامه‌های ویژه فرهنگی - هنری در فضای مجازی اعم از تهیه کلیپ، عکس‌های فاخر و... اقدامات شایسته‌ای صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار