فرمانده سپاه ناحیه شیروان:

کشورمان یک جامعه پویا، انقلابی و اسلامی است

دارابی گفت: ایران اسلامی یک جامعه پویا، انقلابی و اسلامی است که به سوی پیشرفت‌های مادی و معنوی و تعالی روزافزون گام برمی‌‏دارد
کد خبر: ۶۳۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴ - 09December 2023

دشمن با قدرت رسانه ای به دنبال هدایت اذهان به سمت خود استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان‌ شمالی، مرحله اول از اردوی عملی درس آمادگی دفاعی دبیرستان فرزانگان۱ شهرستان شیروان با حضور سرهنگ پاسدار «علی دارابی» فرمانده سپاه ناحیه شیروان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «علی دارابی» فرمانده سپاه ناحیه شیروان در این دوره اظهار داشت: امروز دشمن با قدرت رسانه‌ای در اختیار، به دنبال هدایت اذهان و افکار دانش آموزان، نسل نوجوان و جوان ما به سمت اهداف خود است.

سرهنگ دارابی ادامه داد: هرچند استکبار جهانی تهدیداتی را با پروپاگندای رسانه‌ای متوجه دانش آموزان جمهوری اسلامی کرده و این فرصت‌ها، ظرفیت‌های گسترده و مولفه‌های قدرت نرم ما نیز در برابر آنان منفعل نیست و چه بسا آفند میکند.

وی افزود: ایران اسلامی یک جامعه پویا، انقلابی و اسلامی است که به سوی پیشرفت‌های مادی و معنوی و تعالی روزافزون گام برمی‌‏دارد و هر چه امروز آحاد جامعه در این کشور از آن بهره‌مند هستند، خداوند متعال به سبب شأن، جایگاه و مقام معلمان به ما ارزانی داشته ‌و در سایه ‏سار مقام معلمان توانسته ‏ایم به پیشرفت‌های ارزشمندی نائل شویم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار