در یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی انجام گرفت؛

استقبال بازدید کنندگان از غرفه صنایع هوانوردی فوق سبک در تبریز

صنایع هوانوردی فوق سبک با ارائه دستاورد‌ها و محصولات منحصربه فرد خود، در یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی حضور یافت.
کد خبر: ۶۳۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴ - 09December 2023

استقبال بازدید کنندگان از غرفه صنایع هوانوردی فوق سبک در تبریز

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس)، بزرگ‌ترین رویداد تجاری‌سازی نوآوری‌ها و فناوری‌ها، از تاریخ ۱۴ تا ۱۷ آذر سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز با حضور صنایع دفاعی، فضایی و هوانوردی برگزار شد.

در بخش نورآوری ها و فناوری‌های صنایع دفاعی و هوافضا، مؤسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی، پژوهشکده رانشگرهای فضایی پژوهشگاه فضایی ایران، صنایع هوانوردی فوق سبک، ماهنامه صنایع هوایی، هیئت ورزش‌های هوایی سپاه آذربایجان شرقی، مرکز آموزش هوانوردی تبریز و باشگاه ورزش‌های هوایی آذر قارتال حضور فعالی داشتند.

در این زون، دستاوردهای دفاعی صنایع شهید رسولی و خدمات تحقیقاتی و حمایتی موسسه آموزشی و تحقیقات دفاعی ودجا، پرنده‌های فوق سبک پاراگلایدر و تجهیزات جانبی، پاراموتور، پارا ترایک، کایت، چتر اتوماتیک، لباس g Suit و هلمت خلبانی، بالن، هواپیمای مدل رادیو کنترل آکروبات، مولتی کوپتر نقشه برداری و سمپاشی، ماکت‌های هواپیماها و هلی کوپترهای نظامی و دستاوردهای بخش فضایی به نمایش عموم درآمده بودند که با استقبال کم نظیر بازدید کنندگان مواجه شد.

این نمایشگاه شامل پنج بخش ایده‌های فناورانه (طرح استارتاپی)، توسعه و تجاری‌سازی، فروش محصولات و خدمات دانش‌بنیان، خدمات تجاری‌سازی و مشاوره و ارائه نیازمندی‌های فناورانه و زون‌های تخصصی و کاربردی خودرو و حمل و نقل، صنایع دفاعی و هوافضا، صنایع خلاق و فرهنگی، شهر هوشمند، نفت و گاز و انرژی، لوازم خانگی، سلامت و بهداشت، صنایع غذایی و کشاورزی و دامپروری، محیط زیست و آب، سرمایه‌گذاری و تجاری‌سازی، صنایع معدنی و مصالح ساختمانی و نوآوری و فناوری‌های آینده بود.

از دیگر بخش‌های این نمایشگاه، جشنواره دانش آموزی رینوفست بود که در این بخش نیز پژوهشگاه فضایی ایران با ایجاد بستر مناسب برای ترویج علوم فضایی و نجوم و برپایی غرفه مناسب دانش آموزی و پلانتریوم دیجیتالی، حضور فعالی داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار