شهادت جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

حاج سید «علی فردوسیان» جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد به همرزمان شهید خود پیوست.
کد خبر: ۶۳۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ - 07December 2023

شهادت جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حاج سید «علی فردوسیان» جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت روز پنچشنبه ۱۶ آذر ماه در سن ۶۳ سالگی به فیض شهادت نائل آمد.

سرهنگ «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در نشست هماهنگی تشییع و تدفین شهید حاج سید «علی فردوسیان» که با حضور جمعی از مسئولان استان برگزار شد، ضمن تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت این شهید والامقام اظهار داشت: شهید حاج سید «علی فردوسیان» عمر خود را در دفاع از این مرز و بوم در جبهه و در پشت جبهه نیز خادم‌الشهید و خدمت گذار خانواده معظم شهدا و جانبازان بود.

خواست خدایی افزود: قطع به یقین شهدای سرافراز و والامقام به بدرقه این شهید بزرگوار آمدند و با توجه به جراحاتی که از گذشته داشتند این توفیق نصیب این شهید عزیز شد که در ایام فاطمیه به شهادت برسد.

«رضا پارسیان نژاد» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد هم در ادامه با بیان عرض تسلیت ایام شهادت بی بی دو عالم «حضرت فاطمه زهرا (س)» و با گرامیداشت شهادت شهید حاج سید «علی فردوسیان» ابراز داشت: این شهید والا مقام علی رغم اینکه جراحت ناشی از جنگ را تحمل می‌کردند، بیش از ۳۰ سال به جامعه ایثارگران در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خدمت کردند.

پارسیان نژاد افزود: تمام دغدغه این شهید برزگوار پیگیری مشکلات خانواده جانبازان و خانواده معظم شهدا بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مراسم تشییع و تدفین شهید حاج سید «علی فردوسیان» روز شنبه ۱۸ آذرماه ساعت ۹:۳۰ صبح از کنگره سرداران و شهدای استان تا گلزار شهدای شهر یاسوج با حضور خانواده معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار