مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

در روند ساخت پروژه موزه دفاع مقدس مساعدت شود

سرهنگ «خواست خدایی» در خصوص ساخت موزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۶۳۵۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹ - 04December 2023

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد: در روند ساخت پروژه موزه دفاع مقدس مساعدت شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دیدار با سردار «ضیاءالدین حزنی» معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم اهدای ۶۴۲ سری جهیزیه به زوج‌های جوان، که به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) وسپاه فتح برگزارشد، در خصوص ساخت موزه دفاع مقدس گفت‌وگو کرد.

سرهنگ «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه موزه دفاع مقدس استان با تلاش و همکاری مسئولین محترم استان درحال حاضر ۳۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار داشت: در صورت ساخت این موزه در استان بسیاری از دغدغه‌ها در خصوص ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت برطرف خواهد شد.

خواست خدایی افزود: موزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با زیربنای ۵ هزار مترمربع در زمینی به مساحت ۱۳ هزار مترمربع در کنار پارک مهرورزی یاسوج در حال احداث است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه استان در تعداد اعزام نیرو به جبهه‌های حق علیه باطل نسبت به جمعیت آن دوران رتبه ممتازی را داشته و نقش تأثیرگذار امیران، سرداران وشهدای والامقام استان در هشت سال دفاع مقدس، از سردار سید «ضیاءالدین حزنی» درخواست کرد با توجه به محرومیت استان، در جهت تکمیل موزه دفاع مقدس استان کهگیلویه وبویراحمد که در ترویج فرهنگ جهاد، مقاومت وشهادت بسیار مؤثر خواهد بود مساعدت فرمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار