فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب خبر داد؛

برگزاری مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه

عظیمی گفت: انشاءالله و با اقتدار محور مقاومت عملیات طوفان‌الاقصی نویدبخش سرآغاز تحولات بزرگ در صحنه نبرد با رژیم صهیونیستی خواهد بود.
کد خبر: ۶۳۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷ - 30November 2023

مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، امیر سرتیپ دوم «عباس عظیمی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب در مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه پایگاه شهید صیاد شیرازی این یگان پدافندی اظهار داشت: بسیج از یادگارهای ارزشمند و بی‌بدیل معمار کبیر انقلاب اسلامی است که توانسته است افتخارات بزرگی را در عرصه‌های مختلف کشور رقم بزند.

وی بابیان اینکه اقتدار و سربلندی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی نشات گرفته از فرهنگ و تفکر بسیجی است افزود: بسیج این نهاد ارزشی از پدیده های انقلاب اسلامی است که در چالش ها و بحران های جمهوری اسلامی همیشه در خط مقدم قرار داشته است.فرهنگ بسیجی در اقصی نقاط جهان گسترش یافته است بیشتر کشورها با الگوگرفتن از تفکر بسیجی به مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم و استبداد برخاسته اند.

سرتیپ دوم عظیمی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی حقیقت و واقعیت رژیم غاصب صهیونیستی را برهمگان آشکار ساخت تاکیدکرد: ان شاءالله به مدد الهی و با اقتدار محور مقاومت این عملیات نویدبخش سرآغاز تحولات بزرگ در صحنه نبرد با رژیم صهیونیستی خواهد بود. کلیه تحرکات آسمان کشور تحت رصدوپایش رادارهای به روز پدافنداست و تمام توان خود را برای ارتقای توان دفاعی بکار خواهیم بست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار