جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌ شمالی:

بسیج یکی از مؤثرترین عوامل پیروزی در دفاع مقدس به شمار می‌آید

سردار اکبری گفت: بسیج یکی از مهم‌ترین ارکان نظام اسلامی و مؤثرترین عوامل پیروزی در دفاع مقدس به شمار می‌آید. در همین راستا ارزش‌های دفاع مقدس باید به صد زبان در جامعه ترویج شود.
کد خبر: ۶۳۴۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹ - 29November 2023

بسیج یکی از مهم‌ترین ارکان نظام اسلامی و مؤثرترین عوامل پیروزی در دفاع مقدس به شمار می‌آیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان‌ شمالی، اختتامیه جشنواره‌های ادبی، هنری بسیج شهرستان بجنورد برگزار شد.  

در این جشنواره سرتیپ دوم پاسدار «حسین اکبری» جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌ شمالی اظهار داشت: بسیج یکی از مهم‌ترین ارکان نظام اسلامی و مؤثرترین عوامل پیروزی در دفاع مقدس به شمار می‌آید. در همین راستا ارزش‌های دفاع مقدس باید به صد زبان در جامعه ترویج شود، برای تحقق این هدف، همه ظرفیت‌ها باید در جهت ترویج معارف فرهنگ ایثار و شهادت سازماندهی شود.

وی ادامه داد: عرصه ادب و هنر از عرصه‌های گسترده فرهنگی است که می‌توان با شناسایی استعدادها، آموزش، تشویق و ایجاد رقابت در نسل جوان و علاقه‌مند آن را شکوفا کرد. جشنواره ادبی هنری بسیج به عنوان یک حرکت تأثیرگذار در عرصه فرهنگی و هنری استان باید به  فعالیت‌ها و آثار ادبی و هنری فاخر منتج شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها