در جمع فرماندهان و مسئولان دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه؛

نماینده ولی‌فقیه در سپاه: رژیم صهیونیستی محکوم به نابودی است

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با تبیین شکست نقشه جنایت‌آمیز رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر غزه گفت: این رژیم محکوم به شکست و نابودی است.
کد خبر: ۶۳۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸ - 28November 2023

جبهه استکبار از کودکان غزه شکست خورد/ فرهنگ بسیجی از خودگذشتگی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان و مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در مراکز آموزش سپاه در اصفهان با تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و اشاره به ویژگی‌های شخصیتی این بانوی بزرگوار اظهار داشت: بصیرت و درک درست از مخاطرات و تهدیدات و عمل به‌موقع و به‌هنگام، درس و الگو و در همه دوران الزام و ضرورت است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی افزود: حضرت زهرا (سلام الله علیها) فتنه و خطر را که اساس آن به مخاطره افتادن دین بود، کاملاً درک می‌کرد و دفاع او از ولایت دفاع از حقیقت دین بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین به جنگ غزه اشاره و عنوان کرد: رژیم صهیونیستی با انجام بزرگترین جنایت‌های دوران حیات نامشروع خود برنامه و هدف پیچیده‌ای را دنبال می‌کرد تا با این کار، خود را از نابودی نجات دهد؛ چرا که می‌داند روزی با مرگ تدریجی و یا دفعی از بین خواهد رفت و تردیدی در این موضوع نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن معمولاً با طرح دوستی وارد می‌شود که باید برای نسل جوان به خوبی تبیین شود؛ تأکید کرد: باید ابعاد پیدا و پنهان دشمن را دید و شناخت و به‌موقع و متناسب با شرایط وارد عمل شد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی فلسفه وجودی مراکز علمی و حوزوی را انسان‌سازی دانست و گفت: تربیت و مهیاسازی انسان تراز انقلاب اسلامی که در صحنه‌های مختلف هم خوب بفهمد و هم خوب عمل کند مهم‌ترین هدف این مراکز است.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: کسب حیات طیبه هم حُسن فعلی و هم حُسن فاعلی می‌خواهد و خداوند ادیان و انبیا را فرستاد تا هم راهنمای ما باشند و هم ابزار لازم را در اختیار ما قرار دهند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار