طی نشستی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی: دفاع مقدس عزت و سربلندی را برای همیشه در ایران نهادینه کرد

سرهنگ الهی راد گفت: دفاع مقدس دفتر پر افتخار تاریخ ملت ایران در بیش از دو قرن اخیر است که عزت و سربلندی را برای همیشه در این سرزمین نهادینه کرد.
کد خبر: ۶۳۳۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷ - 27November 2023

دفاع مقدس  عزت و سربلندی را برای همیشه در این سرزمین نهادینه کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان‌ شمالی، امروز (دوشنبه) جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی با حضور استاندار و اعضای شورا با دستور کار مرکز فرهنگی و مو زه دفاع مقدس برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ پاسدار «مهدی الهی راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی اظهار داشت: دفاع مقدس دفتر پر افتخار تاریخ ملت ایران در بیش از دو قرن اخیر است که عزت و سربلندی را برای همیشه در این سرزمین نهادینه کرد.

وی ضمن تقدیر از مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی، گفت: در حوزه انتقال فرهنگ دفاع مقدس در زمینه تولید کتاب، فیلم، مستند و... فعالیت‌های خوبی شده است. تدوین دانشنامه دفاع مقدس با اختصاص بودجه از طرق استان و فعال کردن گروه‌های علمی و دانشگاه‌ها تسریع شده، اما با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر صد برابری شدن آثار و تولیدات در این حوزه باید از تمام ظرفیت ادارات و دستگاه ها، هم افزایی و فعالیت‌های جهادی موجود در استان بهره گیری شود.

در ادامه جلسه «محمدرضا حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی گفت: فرهنگ ناب و ارزشمند دفاع مقدس دارای گنجینه‌های نادری از ایثارگران و شهدا است که به عنوان عامل مؤثر در نمو و رشد جامعه باید مورد توجه تمامی مدیران سطح استان قرار گیرد.

وی افزود: یادمان شهدای گمنان ناتمام استان تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری برسد و از محل انجام تعهدات اجتماعی کارخانجات استان، در تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس از مبادی مربوطه پیگری تا حصول نتیجه صورت پذیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها