معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی:

سپاه خراسان شمالی آماده سرمایه گذاری در طرح‌های دانش بنیان است

سرهنگ حاتمی گفت: سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی آماده سرمایه گذاری در طرح‌های دانش بنیان است.
کد خبر: ۶۳۳۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴ - 26November 2023

سپاه خراسان شمالی آماده سرمایه گذاری در طرح های دانش بنیان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان‌ شمالی، همایش نخبگان علمی خراسان شمالی به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

در این همایش که با حضور مؤسسات دانش بنیان و نخبگان استان در تمامی حوزه ها به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و به منظور ارائه دستاوردهای علمی و تولیدی در بستر دانش بنیان برگزار شد، سرهنگ پاسدار «عین‌الله حاتمی» معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی اظهار داشت: سپاه در عرصه‌های دفاعی، امنیتی، خدماتی، فرهنگی، عمرانی و آموزشی وارد میدان کار در استان شده و به مردم خدمات رسانی می‌کند.

وی افزود: در استان خراسان شمالی 350 هزار بسیجی با عضویت ثبت شده داریم که این افراد در پایگاه‌ها نام نویسی کردند و در 22 قشر سازماندهی شده‌اند. اقشار مختلف در بسیج حضور دارند و فعالیت می‌کنند و علت این قشربندی وجود فرصت عظیم جوانان دانشگاهی استان است. همچنین سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی آماده سرمایه‌گذاری در طرح‌های دانش بنیان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی متذکر شد: در حوزه تعلیم و تربیت، بسیجیان فرهنگی و دانش‌آموز استان با قوت در حال فعالیت هستند. بخش دیگری از توان بسیجیان استان نیز صرف اشتغال آفرینی پایدار و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان شده است. تمام نخبگان استان می‌توانند طرح‌های دانش‌بنیان خود را برای حمایت سپاه حضرت جوادالائمه (ع) ارائه دهند تا ایده آنان به طرح و در صورت تجاری‌سازی به این مرحله برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار