امام جمعه موقت تربت‌ جام‌:

تقویت روحیه بسیجی بصیرت مدیران را ارتقا می‌بخشد

حجت‌‌الاسلام غلامی گفت: برای اینکه مدیران بتوانند در مقابل فتنه‌های دشمنان ایستادگی کنند باید روحیه و تفکر بسیجی در خود تقویت کنند.
کد خبر: ۶۳۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵ - 24November 2023

تقویت روحیه بسیجی بصیرت مدیران را ارتقا می‌بخشدبه گزارش دفاع‌پرس از تربت جام، حجت‌‌الاسلام «مهدی غلامی» امام جمعه موقت تربت جام در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته تربت جام که در مصلی الغدیر این شهر برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته مقدس بسیج، اظهار داشت: حضور داوطلبانه در میدان، کارآمدی و پیروزی در عرصه‌های مختلف با پشتوانه ایمانی از ویژگی‌های بسیجیان است.

وی افزود: بسیج مردمی‌ترین نیروی مقاومت در جهان است. از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هرکجا خطری احساس شده بسیج که برآمده از متن جامعه است به یاری آمده و ضربه محکمی به استکبار و ایادیش وارد کرده؛ بر همین اساس امروز آحاد ملت ایران بسیجی هستند.

غلامی ادامه داد: بسیج تمام نقشه‌های استکبار جهانی را خنثی کرده؛ بر همین اساس تا زمانی که تفکر بسیج در کشور حاکم باشد تهدید جمهوری اسلامی از سوی دشمنان راه به جایی نخواهد برد.

امام موقت تربت جام تأکید کرد: حضور بسیج و حاکمیت تفکر بسیجی در جامعه نشان از پویایی و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

وی تصریح کرد: برای اینکه مدیران بتوانند در مقابل فتنه‌های دشمنان ایستادگی کنند باید روحیه و تفکر بسیجی در خود تقویت کنند.

غلامی خاطرنشان کرد: همه رزمندگانی که در جبهه مقاومت و در غزه در مقابل استکبار جهانی و رژیم کوک‌کش صهیونیستی ایستاده‌اند بسیجی هستند.

امام جمعه موقت تربت جام با اشاره با اینکه جنگ غزه جنگ‌ حق و باطل، اسلام و کفر است، خاطرنشان کرد: امروز اگر آمریکا از رژیم کودک‌کش صهیونیستی حمایت نکند فلج خواهد شد و رهبر معظم انقلاب اسلامی این بشارت را داده‌اند که اسرائیل از بین رفتنی است و این نشانگر قدرت و اقتدار ایران اسلامی است.

غلامی تاکید کرد: جبهه مقاومت پیروز میدان است چراکه ایمان بر کفر غلبه خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار