نماینده ولی فقیه در یزد:

فرهنگ مقاومت رمز پیروزی مردم غزه بود

آیت‌الله ناصری گفت: فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر ظالم موجب شکست آمریکای و رژیم غاصب صهیونیستی شد.
کد خبر: ۶۳۳۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰ - 24November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، آیت‌الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در یزد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد با اشاره به اینکه آمریکا و غاصبان صهیونیستی برای کوچ اجباری مردم غزه از مدت‌ها قبل نقشه‌ها کشیده بودند ولی با مقاومت و برنامه‌ریزی موجب شکست جبهه شرارت و استکبار شدند، اظهار داشت: خیلی از کشورها در کنار اسرائیل غاصب برای شکست مقاومت مردم غزه به میدان آمدند؛ ولی با توکل به خدا و ایمان به او دچار شکست شدند.

امام‌جمعه یزد ادامه داد: باید مردم غزه و فلسطین همچنان مواظب توطئه‌های آمریکا و اسرائیل غاصب و حامیان آنها باشند و دست از مبارزه حق‌طلبانه خود بر ندارند که بدون شک نصرت نهایی از آنها و وعده الهی محقق می‌شود.

آیت‌الله ناصری در ادامه با تبریک هفته بسیج به نقش این نیروی مردمی را امید حقیقی ملت ایران دانست و تصریح کرد: تشکیل بسیج مستضعفین الهامی معجزه گونه بود که امام راحل آن را به انجام رساندند.

وی تأکید کرد: اگر همان فرهنگ بسیجی و ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس در جامعه زنده بماند قطعاً توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمنان خنثی می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد به فرارسیدن ایام فاطمیه اشاره کرد و از مردم خواست محافل و مجالس معنوی مناسب با حضور گسترده مردم برگزار کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار