مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در خراسان شمالی:

بسیج حرکتی خود جوش بود که از درون جامعه اسلامی پدید آمد

حجت الاسلام باشتنی گفت: بسیج واقعیتی است که در جامعه ما رخ داده و حرکتی خود جوش بود که از درون جامعه اسلامی پدید آمد، البته هیچ پدیده‌ای بدون عامل بوجود نمی‌آید و شناسایی عواملی که موجب این حرکت شد.
کد خبر: ۶۳۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸ - 23November 2023

بسیج واقعیتی است که در جامعه ما رخ داده است و حرکتی بود خود جوش که از درون جامعه اسلامی پدید آمدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان‌ شمالی، به مناسبت هفته بسیج نشست بصیرتی با طلاب بسیجی حوزه علمیه خواهران بجنورد برگزار شد.

حجت الاسلام «احمد باشتنی» مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار داشت: بسیج واقعیتی است که در جامعه ما رخ داده است و حرکتی خود جوش بود که از درون جامعه اسلامی پدید آمد، البته هیچ پدیده‌ای بدون عامل بوجود نمی‌آید و شناسایی عواملی که موجب این حرکت شد در واقع شناسایی عوامل انقلاب است.

وی ادامه داد: امروز طلاب خواهر بسیجی همچون گذشته و بلکه با همت بیشتر با جهاد تبیین و تلاش در ارتقا بنیه اعتقادی بانوان و ترویج سبک زندگی حضرت زهرا (س) وظیفه خود را ادا نمایند و خواهران طلبه بدون هیچ چشم‌داشتی با تمام توان و به صورت جهادی و انقلابی در همه عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی حضور داشته و فعالیت‌های خوب و ارزنده‌ای رقم می‌زنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار