سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان:

همسران جانبازان الگویی ماندگار برای دختران ایران زمین هستند

آذری گفت: همسران جانبازان الگویی ماندگار برای دختران ایران زمین هستند و ما خود را مدیون جانبازان می‌دانیم چراکه شما امروز مسئول پرستاری از افرادی هستید که اعضای بدن خود را برای دفاع از اسلام از دست دادند.
کد خبر: ۶۳۲۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴ - 22November 2023

همسران جانبازان گنجینه‌های معنوی و سرمایه‌های بزرگ برای نسل‌های آینده هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان‌ شمالی، به مناسبت روز پرستار مراسم تجلیل از همسر جانباز ۷۰ درصد در شهرستان شیروان برگزار شد.  

در این مراسم «سلیمان آذری» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان اظهار داشت: همسران جانبازان گنجآذری گفت:ینه‌های معنوی و سرمایه‌های بزرگ برای نسل‌های آینده هستند و پس از جنگ، همسران جانبازان عزیز ما باایمان قوی و اعتقاد راسخ، در سنگر ایثار مشغول جهاد و ازخودگذشتگی شدند و عمر خود را صرف پرستاری و یاری‌رسانی به جانباز نمودند و لحظه‌ای از این جهاد دست برنداشتند و این نشان‌دهنده آن است که ایثار و جهاد درراه خدا تا ابد ادامه دارد.

وی افزود: همسران و فرزندان جانبازان قطع نخاع که در نگهداری از پدر خانواده لحظه‌ای غافل نشدند، با صبر و بردباری ایثاری دوباره را به نمایش گذاشتند، همسران جانبازان الگویی ماندگار برای دختران ایران زمین هستند و ما خود را مدیون جانبازان می‌دانیم چراکه شما امروز مسئول پرستاری از افرادی هستید که اعضای بدن خود را برای دفاع از اسلام از دست دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار