فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

گفتمان جدیدی در دنیا با ظهور جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت

واعظی گفت: با ظهور جمهوری اسلامی ایران، گفتمان جدیدی در دنیا شکل گرفت و آمریکایی‌ها از طریق جنگ سخت و استراتژی‌های جنگ نرم فرهنگی سعی در نهادینه کردن قدرت خود در دنیا کردند.
کد خبر: ۶۳۲۱۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹ - 21November 2023

با ظهور جمهوری اسلامی ایران ، گفتمان جدیدی در دنیا شکل گرفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان‌ شمالی، همزمان با آغاز هفته بسیج نشست جهاد تبیین در صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی برگزار شد.

در این نشست «رضا واعظی» مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج بر حوزه اقدامات فرهنگی بسیج تاکید کرد و گفت ما در این حوزه ماموریت مشترکی با بسیج داریم و با هم افزایی صدا و سیما با سپاه و بسیج بی شک در حوزه ماموریت فرهنگی موفق خواهیم بود.

سرتیپ دوم پاسدار «اسماعیل فرجی» فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی متذکر شد: با ظهور جمهوری اسلامی ایران، گفتمان جدیدی در دنیا شکل گرفت و آمریکایی ها از طریق جنگ سخت و استراتژی‌های جنگ نرم فرهنگی سعی در نهادینه کردن قدرت خود در دنیا کردند. اگر رسانه های داخلی واقعیت و ارزشهای انقلاب اسلامی را نمایش ندهد قطعا دشمنان با وارونه سازی این ارزشها تصویر نادرستی از ما به نمایش خواهند گذاشت.

وی ادامه داد: صهیونیست ها و آمریکایی ها در منطقه ای به کوچکی غزه دچار شکست شده اند و این بیش از پیش ضعف و هیمنه پوشالی استکبار جهانی را نشان می دهد و قطعا نتیجه وحشی گری و نفرت پراکنی اسرائیلی ها منجر به عملیات طوفان‌الاقصی می شود.

در پایان این نشست از مستند های تولیدی بسیج، صندقچه زیبایی ها و مردان میدان عمل رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها