مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

محرومیت زدایی در خراسان شمالی با جدیت دنبال می‌شود

قاینی گفت: انجمن مهندسان خیر نیز در شهرستان‌های استان خراسان شمالی راه اندازی شده و بیشتر خدمات مهندسی برای ساخت خانه افراد محروم که تحت پوشش نهاد‌های حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی هستند را در دستور کار دارند.
کد خبر: ۶۳۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸ - 19November 2023

محرومیت زدایی در خراسان شمالی  با جدیت دنبال می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان‌ شمالی، نشست خبری «محمدرضا قاینی» مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در خصوص محرومیت زدایی در نقاط مختلف استان خراسان شمالی برگزار شد.

قاینی اظهار داشت: محرومیت زدایی در خراسان شمالی با جدیت دنبال می‌شود، سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان همانند هر ساله برنامه‌های متعددی را در هفته بسیج با هدف محرومیت زدایی در نقاط محروم این استان انجام می‌دهد.
 
این مسئول افزود: انجمن مهندسان خیر نیز در شهرستان‌ها راه اندازی شده و بیشتر خدمات مهندسی برای ساخت خانه افراد محروم که تحت پوشش نهاد‌های حمایتی بهزیستی و کمیته امداد هستند را در دستور کار دارند.
 
قاینی ادامه داد: بسیج مهندسین با ۶ عنوان برنامه تعداد ۲۷ فعالیت را برگزار خواهد نمود که اعزام گروه‌های جهادی مهندس در مناطق محروم و کم برخوردار استان، افتتاح عملیاتی پروژه‌های عمرانی در نقاط محروم، بر پایی میز خدمت، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، بر پایی میز خدمت با همکاری نهاد‌ها و سازمان‌های استان، خدمات متعدد مهندسین جهادی در هفته بسیج برخی از برنامه‌های شاخص سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در هفته بسیج است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار