نماینده ولی ققیه در آذربایجان غربی:

اقتدا به شهدا و ادامه مسیر آن‌ها سرلوحه زندگیمان باشد

حجت الاسلام «قریشی» گفت: معلمان وظیفه دارند با اقتدا به شهدا و ادامه مسیر آنها، جامعه و دانش آموزان را به مسیر رستگاری هدایت کنند.
کد خبر: ۶۳۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱ - 16November 2023

اقتدا به شهدا و ادامه مسیر آن‌ها سرلوحه زندگیمان باشد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، مراسم یادواره ۱۴۳ شهید فرهنگی آذربایجان غربی امروز (پنجشنبه) با حضور سردار «ضیاءالدین حزنی» مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، سردار «زهرایی» مسئول بسیج سازندگی کشور، جمعی از مسئولین استانی و فرماندهان نظامی در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد.

حجت الاسلام «سید مهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی در این مراسم اظهار داشت: حضرت امیر المومنین (ع) در نهج البلاغه می‌فرمایند برادران ما که در جنگ صفین به شهادت رسیدند بزرگترین پاداش در نزد خدا که همانا بهشت جاودان بود را نصیب خود کردند.

وی تصریح کرد: لذا ارزش و جایگاه شهیدان نزد خداوند متعال بهشت و بهره مندی از حیات جاودان است.

حجت الاسلام قریشی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فرهنگی گفت: طبق فرمایش حضرت علی (ع) هر کس خود را بعنوان معلم و پیشوا برای مردم معرفی کند باید پیش از تعلیم دیگران به ادب کردن و تعلیم خود بپردازد.

نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان غربی افزود: لذا معلمان وظیفه دارند با اقتدا به شهدا و ادامه مسیر آنها، جامعه و دانش آموزان را به مسیر رستگاری هدایت کنند.

تجلیل از جمعی از خانواده شهدای فرهنگی پایان بخش این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار