در همایش ملی فرصت‌ها و تهدیدهای نوپدید دریایی؛

سرلشکر ایزدی: پیشرفت چشمگیر ایران در حوزه پهپادی و شناورهای تندرو بدون سرنشین/ انقلاب اسلامی مفاهیم جدیدی را به جهان عرضه کرده است

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی، گفت: انقلاب اسلامی، مفاهیم جدیدی را به جهان عرضه کرده است.
کد خبر: ۶۲۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸ - 09November 2023

سرلشکر ایزدی: پیشرفت چشمگیر ایران در حوزه پهپادی و شناورهای تندرو بدون سرنشین/ انقلاب اسلامی مفاهیم جدیدی را به جهان عرضه کرده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر «مصطفی ایزدی» فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) در همایش ملی فرصت‌ها و تهدیدهای نوپدید دریایی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، انقلاب ارزش‌هاست و مفاهیم جدیدی را به جهان عرضه کرده است.

سرلشکر ایزدی در ادامه با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی، گفت: اینکه یک گروه کوچک، تن استکبار جهانی را به لرزه درآورده است، قدرت انقلاب اسلامی و آثار آن در سطح جهان را نشان می‌دهد.

وی افزود: انقلاب اسلامی با آن چیزی که غربی‌ها می‌گویند، تفاوت بنیادی دارد؛ آن‌ها می‌گویند انقلاب اسلامی و معنویت را با سیاست تجمیع کرده و ما قدرت مقابله با آن را نداریم؛ اما باید گفت در فرهنگ ما میان سیاست و دین فاصله‌ای نیست و این خدامحوری است که رمز موفقیت ماست.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) ادامه داد: امروز علم و مراکز علمی بر روش درست انقلاب اسلامی در ترکیب معنویت با سیاست معترف هستند.

سرلشکر ایزدی حکمرانی در فضای سایبر را یک فرصت برای کشور دانست و گفت: سایبر یک فرصت استثنایی را برای ما ایجاد کرده و ما باید از این فضای جدید حکمرانی استفاده و متناسب با این شرایط اقدام و حرکت کنیم.

وی گفت: امروز کشور ما با یک جنگ ترکیبی روبه‌رو است و سایبر، اینترنت اشیا، هوش مصنوعی و فضای مجازی یک وضعیت خاص را ایجاد کرده و زمان، مکان و مرزها را تحت تأثیر قرار داده است که اگر بتوانیم بر این عرصه حاکمیت داشته باشیم، می‌توانیم بر کل جهان تأثیرگذار باشیم.

سرلشکر ایزدی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت دریا و استفاده از تجهیزات بدون سرنشین در این عرصه اشاره کرد و گفت: حرکت دنیا به سمت تجهیزات دریایی بدون سرنشین یک راهبرد جدید است و ما مشاهده می‌کنیم که استفاده از قایق‌های تندرو بدون سرنشین و پهپاد به اولویت اول کشورهای پیشرفته تبدیل شده است؛ البته کشور ما نیز در این عرصه پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار