سرپرست دانشگاه فرهنگیان یزد:

مسئله ایران با آمریکا تقابل جبهه حق و باطل

کریمی زارچی در نشست تحلیلی طوفان‌الأقصی و احیای انسان فلسطینی گفت: مسئله ایران با آمریکا تقابل جبهه حق و باطل است.
کد خبر: ۶۲۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴ - 05November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «علی‌اکبر کریمی زارچی» سرپرست دانشگاه فرهنگیان یزد امشب در نشست تحلیلی طوفان‌الأقصی و احیای انسان فلسطینی که به همت تشکل‌های دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد و مرکز رشد و توانمندسازی در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار شد اظهار داشت: سیزدهم آبان روز استکبار ستیزی یادآوری خاطره تلخ استعمار و استکبار نظام اسلامی و تقارن آن با طوفان‌الاقصی و اتفاقات و جنایاتی که رژیم جلاد و آدمکش صهیونیستی در فلسطین رقم می‌زند وظیفه تک تک ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی افزود: باید پنج دهه حضور آمریکا و اقدامات ریز و درشت این رژیم سفاک را در ایران و سایر بلاد بازخوانی بکنیم و این موضوع رسالت جوامع دانشگاهی و علمی را بسیار مهم می‌کند. 

کریمی گفت: در پنج دهه گذشته مشکلات زیادی برای کشور، ملت و جامعه ایجاد شد، مسئله ما با آمریکا مسئله جنگ نبوده و نیست، مسئله ما با آمریکا مسئله مذاکره نبوده و نیست، مسئله برجام و مسئله حتی تسخیر لانه جاسوسی نبوده و نیست. 

وی اذعان داشت: مسئله ما با آمریکا مسئله حق و باطل است، نبرد ما با آمریکا نبرد حق و باطل است و این‌ها وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند تا مدام آن‌ها را برای خودمان بازخوانی و یادآوری کنیم. 

کریمی بیان کرد: در همه اعصار و همه جوامع مسائلی نشان داده شده که امروز مصداق ظلم و جنایت آن‌ها را روشن‌تر کرده است.

وی با بیان اینکه اسرائیل بدون آمریکا هیچ است گفت: اگر اسرائیل، این غده سرطانی، در مقابل یک گروه، یک کشور نه نه مرز و بوم، در مقابل یک گروهی این گونه حقارت بار می‌دهد به یمن تلاش‌هایی است که آمریکا پشت پرده انجام می‌دهد، مصداق ظلم آمریکا و اسرائیل است، مصداق مظلومیت در حال حاضر فلسطین عزیز و غزه مظلوم است.

کریمی افزود: اگر در قرآن کریم به استکبار توجه شده است، این وظیفه ماست که مصداق یابی کنیم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار