وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح خبر داد؛

رونمایی از سامانه پدافندی برد بلند «آرمان» در آینده نزدیک

امیر سرتیپ آشتیانی از رونمایی سامانه جدید پدافندی آرمان (شهید علی‌وردی) در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۶۲۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ - 01November 2023

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح:به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه دولت، در جمع خبرنگاران با اشاره به ساخت سامانه پدافندی «آرمان» توسط متخصصان کشورمان اظهار داشت: این سامانه پدافندی برد بلند که به نام شهید بزرگوار «آرمان علی‌وردی» نام‌گذاری شده است در زمان مناسب به بهره‌برداری می‌رسد و اطلاعات تکمیلی درخصوص آن نیز اعلام خواهد شد.

امیر سرتیپ آشتیانی در پاسخ به سوالی درباره زمان رونمایی از این سامانه پدافندی بیان کرد: ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک، این سامانه را رونمایی خواهیم کرد.

وزیر دفاع در ادامه درباره همکاری‌های دفاعی ایران با سایر کشورها عنوان کرد: ما با کشور‌های مختلف همکاری‌های نظامی، علمی و صنعتی داریم و در تعامل با این کشور‌ها همه موضوعاتی را که شامل نیازمندی‌های مشترک است، لحاظ می‌کنیم.

وی درباره تحولات فلسطین هم گفت: هر کشوری اگر در یکی از سطوح راهبردی، عملیاتی و راهکنشی دچار غافلگیری شود، سامانه‌های دفاعی‌اش ضعیف تلقی می‌شود، اما در عملیات اخیر رژیم صهیونیستی در تمامی سطوح دچار غافلگیری شده و اگر کشوری دچار چنین وضعیتی شود، می‌توان گفت که در حال فروپاشی است.

امیر آشتیانی افزود: رژیم صهیونیستی توسط یک گروه مبارز فلسطینی دچار این غافلگیری شده و این نشان می‌دهد که تمام ادعا‌هایی که در حوزه‌های اطلاعاتی و عملیاتی داشتند، یک فریب بوده است و برخی کشور‌هایی که غافل هستند، توانمندی آن‌ها را باور کرده بودند.صهیونیست‌ها در باتلاقی فرو رفته‌اند که امکان خروج از آن وجود ندارد.

وزیر دفاع به حمایت‌های سیاسی و تسلیحاتی دولت آمریکا از رژیم صهیونیستی اشاره و تأکید کرد: آمریکایی‌ها هم که سرآمد خطا‌های راهبردی هستند و در کنار اسرائیل قرار گرفته‌اند، قطعاً ضربه خواهند خورد.

وی تصریح کرد: آزادی خواهان و مسلمانان جهان تا حدی صبر دارند و حتما همه کشور‌ها گزینه‌های مختلفی را روی میزهایشان دارند و اگر به سرعت این جنگ متوقف نشود و رژیم صهیونیستی دست از این کشتار و جنایت علیه بشریت برندارد حتماً در منطقه و فرامنطقه دچار آسیب جدی خواهد شد و حتی کسانی که به آن‌ها کمک می‌کنند، مانند کشور‌های اروپایی هم باید مراقب باشند که خشم و غضب مسلمانان جهان گریبانگیر آن‌ها نشود.

انتهای پیام/ 371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار